مطالب من

رله کنترل فاز برنا

قیمت کنترل فاز برنا خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

رله کنترل فاز برنا

رله کنترل فاز برنا از تجهیزات حفاظتی در تابلو برق است و برای محفاظت از الکترو موتور در برابر اختلالات شبکه به صورت الکترونیکی استفاده می‌شود. منظور از اختلالات شبکه، کاهش یا افزایش ولتاژ، عدم تقارن یا جابه‌جایی فاز‌ها می‌باشد. البته در نوع تک فاز آن، دو فاز شدن شبکه را نیز کنترل می‌کند. بر روی هر کنترل فاز تعدادی ترمینال و چراغ سیگنال وجود دارد (انتخاب نام و یا شماره ترمینال و محل قرارگیری آن‌ها ممکن است در برند‌های مختلف متفاوت باشد).

در صورت صحیح نبودن توالی فاز‌ها (روشن شدن نشانگر PH) می‌توان با عوض کردن جای دو فاز این مشکل را رفع کرد و بعد از طی شدن زمان تأخیر (حوالی ۱۰ ثانیه) با روشن شدن چراغ RLY کنتاکت ۱۵ رله از ۱۶ قطع و به ۱۸ وصل می‌شود. در صورت بروز هر گونه خطا در شبکه نشانگر مربوط به آن اشکال روشن می‌شود برای مثال با ایجاد خطای دو فاز و جابجایی فاز چراغ PH و با افزایش یا کاهش ولتاژ چراغ‌های U روشن می‌شود. از مدل تک فاز رله کنترل فاز جهت افزایش امنیت منازل و ادارات و ساختمان‌های تجاری می‌توان در ورودی ساختمان و بعد از کنتور برق استفاده کرد.

 

وظایف کنترل فاز

رله کنترل فاز در صورت وقوع هر یک از خطا‌های زیر مدار فرمان را قطع می‌کند:

  • ولتاژ شبکه بالاتر از حد مجاز باشد
  • ولتاژ شبکه پایین‌تر از حد مجاز باشد
  • قطع یکی از فاز‌ها
  • جابجایی فاز‌ها
  • عدم تقارن فاز‌ها
  • دو فاز شدن
  • وجود شوک‌های ناشی از قطع و وصل متوالی برق

بررسی عملکرد و تحلیل مدار رله کنترل فاز به همراه مدار داخلی

رله‌های کنترل فاز کارایی و عملکردی بسیار مطمئن و ایمن نسبت به بی متال‌ها دارند. قیمت کنترل فاز برنا –  در رله کنترل فاز در صورت اتصال صحیح فاز‌ها و سیم نول ابتدا چراغ سبز U روشن می‌شود سپس چراغ سبز R در صورت متقارن بودن ولتاژ‌ها، صحیح بودن توالی فاز‌ها و تنظیم بودن حساسیت متناسب با موتور الکتریکی بعد از طی زمان تنظیمی On Delay روشن می‌شود که کنتاکت ۱۵ رله از ۱۶ قطع و به کنتاکت ۱۸ وصل می‌شود و اجازه عمل به کنتاکتور اصلی را می‌دهد. در نتیجه بعد از عملکرد رله ترمینال‌های ۱۵ و ۱۸ کنتاکت‌های بسته در مدار فرمان و ترمینال‌های ۱۵ و ۱۶ کنتاکت‌های باز در مدار فرمان خواهند بود.

قیمت کنترل فاز برنا خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

در این مطلب به موضوعات قیمت کنترل فاز سه فاز- قیمت کنترل بار سه فاز برنا- نحوه نصب کنترل فاز برنا- قیمت کنترل فاز – قیمت کنترل فاز ایرانی- خطاهای کنترل فاز برنا- قیمت کنترل فاز شیوا امواج- کنترل فاز کتابی برنا پرداختیم. باز هم تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله کنترل فاز برنا را با قیمتی رقابتی و بهترین خدمات پس از فروش تقدیم شما بزرگواران نماییم. خواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از کنترل فاز برنا را از هر شخص یا فروشگاهی کنید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. همچنین اگر سوال و ابهامی داشتید می توانید خارج از زمان کاری از طریق واتساپ با شماره 09120324393با ما درتماس باشید. هدف ما جلب رضایت کامل شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *