مطالب من

ماژول فاصله سنج مادون قرمز فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

ماژول فاصله سنج مادون قرمز فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

ماژول فاصله سنج مادون قرمز فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع ماژول فاصله سنج را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات کاربرد سنسور مادون قرمز- ماژول سنسور مادون قرمز- سنسور مادون قرمز – مدار مادون قرمز- مدار فاصله سنج مادون قرمز- سنسور چشمی مادون قرمز-سنسور مادون قرمز صنعتی- سنسور تشخیص مانع مادون قرمز که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

ماژول فاصله سنج مادون قرمز فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی فعالیت دارد. ما میخواهیم در این مقاله به موضوعات متنوع کاربرد سنسور مادون قرمز- ماژول سنسور مادون قرمز- سنسور مادون قرمز – مدار مادون قرمز- مدار فاصله سنج مادون قرمز- سنسور چشمی مادون قرمز-سنسور مادون قرمز صنعتی- سنسور تشخیص مانع مادون قرمز بپردازیم. . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولاتش را از جمله انواع ماژول فاصله سنج  باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار شما عزیزان قرار می دهد

ماژول فاصله سنج مادون قرمز -یکی از افتخارات فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک این است که در ارائه انواع ماژول فاصله سنج در خدمت شما بزرگواران باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاربرد سنسور مادون قرمز- ماژول سنسور مادون قرمز- سنسور مادون قرمز – مدار مادون قرمز- مدار فاصله سنج مادون قرمز- سنسور چشمی مادون قرمز-سنسور مادون قرمز صنعتی- سنسور تشخیص مانع مادون قرمز با ما همراه باشید . این فروشگاه امکان خرید کلیه لوازم جانبی و سایر ملزومات تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق را از قبیل پراب ، کلمپ ، کیف ، کاور ، رم ، کابل USB و … در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.ما در فروشگاه اینترنتی ابهرالکتریک محصولات کمپانی تستو آلمان را به مشتریان خود عرضه و ارائه می کنیم. شما هموطنان عزیز می توانید با خیالی راحت هر نوع برند ازماژول فاصله سنج را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک بررسی و انتخاب نموده و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و بهترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

ماژول فاصله سنج مادون قرمز :  ماژول فاصله سنج را از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای درخشان در عرضه ماژول فاصله سنج توانسته ایم بهترین قیمت را با تضمین صد  % اصالت کالا ماژول فاصله سنج با10 تا 30  % تخفیف فروش به مشتریان خود ارائه نماییم.  

سنسور فاصله چیست؟

«سنسور فاصله» (Distance Sensor)، همان‌گونه که از نامش پیداست، سنسوری است که برای حس کردن و سنجش اندازه فاصله یک جسم بدون تماس مستقیم با آن به کار می‌رود.

سنسور فاصله چگونه کار می‌کند؟

عملکرد سنسور فاصله معمولاً مبتنی بر ارسال یک سیگنال (بسته به فناوری، امواج فراصوت، فروسرخ، LED و غیره) و اندازه‌گیری تغییر آن در هنگام بازگشت و دریافت سیگنال است.

تغییر سیگنال دریافتی را می‌توان به دو صورت اندازه گرفت:

مدت زمان برگشت سیگنال

شدت سیگنال برگشتی

تفاوت سنسور فاصله و سنسور مجاورت

از آنجا که سنسورهای فاصله به دلیل همبستگی مشابه می‌توانند با سنسورهای مجاورت مرتبط باشند، ممکن است عملکرد هر یک از این سنسورها به راحتی تفکیک نشود. ماژول فاصله سنج مادون قرمز –  از این رو، در اینجا برای کمک به درک تفاوت سنسورهای فاصله و سنسورهای مجاورت یک مقایسه سریع بیان خواهیم کرد:

اگر جسمی در محدوده‌ای باشد که سنسور برای کار طراحی شده است، سنسورهای مجاورت تنها آن را حس می‌کنند. از این رو، سنسورهای مجاورت لزوماً فاصله بین سنسور و جسم را نشان نمی‌دهند.

سنسورهای فاصله از طریق خروجی جریان فاصله جسم و دستگاه اندازه‌گیری را حس می‌کنند. جریان می‌تواند به صورت امواج التراسونیک (فراصوت)، لیزر، فروسرخ (IR) و غیره باشد.

سنسور فاصله التراسونیک

متداول‌ترین سنسور اندازه‌گیری فاصله «سنسور التراسونیک» (Ultrasonic Sensor) است. ماژول فاصله سنج مادون قرمز –   این سنسور به عنوان سنسور «سونار» (Sonar) نیز شناخته می‌شود و با انتشار امواج فراصوت با فرکانس بالا، فاصله اشیا را تشخیص می‌دهد.

عملکرد سنسور فاصله سنج التراسونیک را می‌توان در چهار مرحله زیر خلاصه کرد:

سنسور التراسونیک امواج صوتی با فرکانس بالا را به سمت جسم مورد نظر ساطع می‌کند.

جسم هدف امواج صوتی را دریافت می‌کند.

سپس امواج صوتی منعکس شده و به سمت سنسور التراسونیک بازتاب می‌شوند.

مدت زمان بازگشت موج صوتی برای اندازه‌گیری فاصله بین استفاده می‌شود.

ماژول فاصله سنج مادون قرمز –  ما در این مقاله به موضوعات کاربرد سنسور مادون قرمز- ماژول سنسور مادون قرمز- سنسور مادون قرمز – مدار مادون قرمز- مدار فاصله سنج مادون قرمز- سنسور چشمی مادون قرمز-سنسور مادون قرمز صنعتی- سنسور تشخیص مانع مادون قرمز پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله ماژول فاصله سنج را با 10 تا 30  % تخفیف فروش بدون واسطه تقدیم مشتریان خود نماییم. توصیه ما به شما عزیزان این است که حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه ازماژول فاصله سنج از هر فروشگاهی نمایید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان ما قبل ازخرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین میتوانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. این مجموعه همه روزه از ساعت 8 تا 20در خدمت شما بزرگواران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *