مطالب من

مولتی متر اسکوپ دار فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

مولتی متر اسکوپ دار فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

مولتی متر اسکوپ دار فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع مولتی متر را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات مولتی متر ویکتور تقلبی- مولتی متر دیجیتال- مولتی متر خوب- انواع مولتی متر – مشخصات مولتی متر – قیمت مولتی متر دیجیتال – اهم متر دیجیتال که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

مولتی متر اسکوپ دار فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی فعالیت دارد. ما میخواهیم در این مقاله به موضوعات متنوع مولتی متر ویکتور تقلبی- مولتی متر دیجیتال- مولتی متر خوب- انواع مولتی متر – مشخصات مولتی متر – قیمت مولتی متر دیجیتال – اهم متر دیجیتال بپردازیم. . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولاتش را از جمله انواع ابزار دستی باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار شما عزیزان قرار می دهد

مولتی متر اسکوپ دار-یکی از افتخارات فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک این است که در ارائه انواع مولتی متر اسکوپ دار در خدمت شما بزرگواران باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مولتی متر ویکتور تقلبی- مولتی متر دیجیتال- مولتی متر خوب- انواع مولتی متر – مشخصات مولتی متر – قیمت مولتی متر دیجیتال – اهم متر دیجیتال با ما همراه باشید . این فروشگاه امکان خرید کلیه لوازم جانبی و سایر ملزومات تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق را از قبیل پراب ، کلمپ ، کیف ، کاور ، رم ، کابل USB و … در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.ما در فروشگاه اینترنتی ابهرالکتریک محصولات کمپانی تستو آلمان را به مشتریان خود عرضه و ارائه می کنیم. شما هموطنان عزیز می توانید با خیالی راحت هر نوع برند ازمولتی متر  را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک بررسی و انتخاب نموده و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و بهترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

مولتی متر اسکوپ دار:  مولتی متر  را از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای درخشان در عرضه مولتی متر توانسته ایم بهترین قیمت را با تضمین صد  % اصالت کالا مولتی متر با10 تا 30  % تخفیف فروش به مشتریان خود ارائه نماییم.  

مولتی متر و اسیلوسکوپ ابزارهای پرکاربرد در آزمایشگاه های برق و الکترونیک جهت بررسی و تست مدارهای الکترونیک می باشند مولتی متر اسکوپ دار–   اما کدام یک برای پروژه شما مناسب است؟

 سؤالات متداولی که در مورد این ابزارها وجود دارد اینست که: “چه زمانی از مولتی متر یا اسیلوسکوپ استفاده کنیم یا برعکس؟” یا “آیا تفاوتی بین مولتی متر و اسیلوسکوپ وجود دارد؟”

اگرچه مولتی متر و اسیلوسکوپ غالباً ازنظر کاربردی شباهت دارند و همین موضوع می تواند برای افرادی که با این ابزارها سر و کار دارند٬ کمی سردرگمی ایجاد کند. مولتی متر اسکوپ دار–   بطور مثال کار کردن با مولتی متر و شناخت کامل با٬ کلید Hold ، Auto hold  ، Relative  برای افراد تازه کار اندکی سخت است. برای درک کامل اختلافات بین آنها، در ابتدا باید دانست که این ابزارهای اندازه گیری الکتریکی چیست.

مولتی متر چیست؟

مولتی متر یک ابزار آنالوگ یا دیجیتال است که چندین کمیت الکتریکی دارد. این دستگاه کمیت هایی مانند ولتاژ (v)٬ آمپر (A)٬ مقاومت (Ω)  از باتری٬ اهم٬ مقاومت و پراب ها را اندازه گیری و آزمایش می کند.وابسته به اینکه دستگاه شما دیجیتال باشد و یا آنالوگ صفحه نمایش بکار رفته برای آنها نیز متفاوت خواهد بود. مولتی متر اسکوپ دار–  نمایشگرهای آنالوگ دارای مقیاس چند سطحی هستند که برای خواندن و نمایش دادن ولتاژ٬ جریان و مقاومت استفاده می شود. صفحه نمایشگر دیجیتالی معمولاً دارای چهار رقم ، نمادهای باتری و خواندن ولتاژ بالا و قابلیت نمایش نماد منفی در صفحه نمایش LCD های بزرگ می باشند.

مولتی متر و اسیلوسکوپ٬ تفاوت های متعارف دو دستگاه

سلکتور به شما امکان می‌دهد نوع پارامتر الکتریکی مانند (ولتاژ٬ جریان و مقاومت) را که می خواهید انتخاب کنید.ورودی دستگاه جایی برای اتصال پراب مشکی و قرمز است مولتی متر اسکوپ دار–  که بتوان تست و آزمایش از طریق مولتی متر را انجام داد. دکمه‌ها فقط در مولتی متر دیجیتال قرار دارند که بستگی به نوع مدل٬ قدرت دستگاه٬ نور پس زمینه و سایر عملکردها متفاوت می باشند.

دستگاه مولتی متر آنالوگ

مولتی متر آنالوگ قیمتی ارزان تر از دستگاه‌های دیجیتال دیگر دارد در ظاهر مولتی متر آنالوگ یا عقربه ای معمولا از یک صفحه با تعدادی خطوط روی آن ظاهر شده و عقربه ای که می توان روی خطوط درج شده در صفحه حرکت کند.

مولتی متر و اسیلوسکوپ٬ تفاوت های متعارف دو دستگاه

مولتی مترهای‌ آنالوگ معمولا شکننده تر از مولتی متر دیجیتال هستند مولتی متر اسکوپ دار–   و نیاز به کالیبراسیون دستی دارند.

دستگاه مولتی متر دیجیتال

به طور معمول مولتی متر دیجیتال به دلیل سهولت در استفاده٬ دقت و دوام نسبت به مولتی مترهای آنالوگ ترجیح داده می شود. برخی از مولتی مترهای دیجیتال علاوه بر اندازه گیری ولتاژ٬ جریان و مقاومت توانایی تست دیود ، تست ترانزیستور و سنجش دما را دارند.

مولتی متر اسکوپ دار–  ما در این مقاله به موضوعات مولتی متر ویکتور تقلبی- مولتی متر دیجیتال- مولتی متر خوب- انواع مولتی متر – مشخصات مولتی متر – قیمت مولتی متر دیجیتال – اهم متر دیجیتال پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله مولتی متر را با 10 تا 30  % تخفیف فروش بدون واسطه تقدیم مشتریان خود نماییم. توصیه ما به شما عزیزان این است که حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه ازمولتی متر  از هر فروشگاهی نمایید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان ما قبل ازخرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین میتوانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. این مجموعه همه روزه از ساعت 8 تا 20در خدمت شما بزرگواران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *