مطالب من

مولتی متر رومیزی خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

مولتی متر رومیزی خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

مولتی متر رومیزی : خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع مولتی متر را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات قیمت مولتی متر رومیزی- مولتی متر رومیزی یونیتی- مولتی متر ایران- مولتی متر خارجی- مشخصات مولتی متر دیجیتال- مولتی متر رومیزی قیمت- فروش مولتی متر که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

 مولتی متر رومیزی : فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان مرجع کامل تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق و همچنین به عنوان معتبرترین فروشگاه های اینترنتی فعالیت دارد. ما در این مقاله به موضوعات متنوع قیمت مولتی متر رومیزی- مولتی متر رومیزی یونیتی- مولتی متر ایران- مولتی متر خارجی- مشخصات مولتی متر دیجیتال- مولتی متر رومیزی قیمت- فروش مولتی متر خواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولات خود را از جمله انواع مولتی متر باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد .

مولتی متر رومیزی – فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک همچنین مفتخر است که در ارائه انواع مولتی متر در خدمت شما بزرگواران باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت مولتی متر رومیزی- مولتی متر رومیزی یونیتی- مولتی متر ایران- مولتی متر خارجی- مشخصات مولتی متر دیجیتال- مولتی متر رومیزی قیمت- فروش مولتی متر با ما همراه باشید . ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم . شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از مولتی متر را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

مولتی متر رومیزی :  مولتی متر را میتوانید از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خرید نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای بسیار درخشان در تهیه و پخش مولتی متر توانسته ایم مناسبترین  قیمت مولتی متر را به مشتریان ارائه نماییم.  

مولتی متر

اولین مولتی‌متر در دهه 1920 اختراع شد.این دستگاه می‌توانست جریان، ولتاژ و مقاومت را اندازه‌ بگیرد. او این دستگاه را آوُمتر می نامیدند. اساس کار تمامی مولتی مترها یکی می باشد اما انواع مختلفی از این دستگاه متناسب با کاربردهای مختلف تولید و در بازار عرضه شده است. مولتی متر رومیزی – این دستگاه به دو دسته ی مولتی متر آنالوگ یا عقربه ای و مولتی متر دیجیتالی تقسیم می شوند. همچنین این دستگاه در دو مدل مولتی متر رومیزی و پرتابل جهت کاربردهای مختلف تولید می شوند. گروه دیگری از مولتی مترها جهت اندازه گیری آمپرهای بالا با نام  مولتی متر کلمپی  شناخته می شوند.

نسل جدید این دستگاه اندازه گیری مولتی متر دیجیتال می باشد این دستگاه الکترونیکی برای اندازگیری کمیت های الکتریسیته ازقبیل اختلاف پتانسیل یا ولتاژ، مقاومت و جریان طراحی گردیده و مقادیر اندازه گیری شده را به صورت ارقام روی نمایشگر نشان می‌دهد.

کاربرد مولتی متر چیست؟

به وسیله مولتی متر می توان چندین کمیت الکتریکی از قبیل ولت، آمپر و اهم را اندازه گیری کرد. تست خازن با مولتی متر دیجیتال در بسیاری از مواقع قابل انجام است توسط مولتی متر های دیجیتالی پیشرفته میتوان مقدار فرکانس و میزان حرارت را نیز اندازه گیری کرد. مولتی متر رومیزی – اندازه گیری میلی آمپر، میکرو آمپر، تست دیود، تست اتصال و … از دیگر کاربرد مولتی متر دیجیتالی می باشند.

انواع مولتی متر های دیجیتال اتو رنج قادر به اندازه گیری ولتاژ از چند صد میلی ولت تا ۱۰۰۰ولت به صورت خودکار هستند و نیاز به تنظیم رنج دستی ندارند، طرز کار و نحوه تست قطعات الکترونیکی با مولتی متر دیجیتال بسیار ساده است فقط کافیست جهت تست ولتاژ AC رنج یاب را روی قسمت ولت AC و جهت تست ولتاژ DC رنج یاب را روی قسمت ولت DC قرار داد. همچنین جهت اندازه گیری کمیت های دیگر از جمله مقاومت یا آمپر باید نشانگر رنج را روی قسمت مربوطه قرار دهد. به این نوع مولتی مترها که به صورت خودکار تنظیم می شوند مولتی متر اتو رنج Auto Range می گویند.

دقت دستگاه مولتی متر چقدر است ؟

تمام دستگاه های اندازه گیری دارای حدمجازی از خطا هستند، دقت یک دستگاه اندازه گیری بیان میکند که مقدار اندازه گیری شده تا چه حد با مقدار واقعی نزدیک است. معمولاً به جای مقدار واقعی از مقدار استاندارد استفاده می شود و دقت برحسب خطای دستگاه و به صورت درصد بیان می گردد.

مولتی متر های آنالوگ دقت استاندارد ۳% و درحالیکه نوع دیجیتال دقت استاندارد ۰٫۵% و در مولتی مترهای پیشرفته این مقدار کمتر است. خطا به صورت + و – بیان میشود. بعضی مولتی مترها دقت ۰٫۰۱% و در موارد خاص آزمایشگاهی مقدار دقت را کسری از میلیون نیز ارائه میگردند. لازم است بدانیم پایداری دقت مولتی متر در صورت کالیبره نمودن دوره ای آن حفظ می گردد.

اندازه گیری ولتاژ، جریان و مقاومت با مولتی متر:

منابع ولتاژ مانند ژنراتور یا باتری، اختلاف پتانسیل بین دو نقطه از یک مدار الکتریکی را بوجود می آورند و سبب می‌شوند جریان برقرار شود. باتری رایج‌ترین منبع ولتاژ در مدار است که دو سر مثبت و منفی دارد و مقدار ولت دو سر آن، ولتاژ ترمینال نامیده می‌شود یکی از کاربردهای مهم مولتی متر اندازه گیری ولتاژ متناوب و مستقیم می باشد. اساس کار یک ولت متر DC دیجیتالی بر مبنای مقایسه است. یعنی ولتاژ وارد شده به ولت متر با یک ولتاژ مرجع معمولا ۱۰۰ میلی ولت مقایسه شده و نتیجه مقایسه به کمک مدارات دیجیتالی به صورت ارقام که مبین مقدار ولتاژ DC اعمالی به ولت متر است روی صفحه نمایش آن ظاهر می‌گردد.

مولتی متر رومیزی –  ما در این مقاله به موضوعات قیمت مولتی متر رومیزی- مولتی متر رومیزی یونیتی- مولتی متر ایران- مولتی متر خارجی- مشخصات مولتی متر دیجیتال- مولتی متر رومیزی قیمت- فروش مولتی متر پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله مولتی متر را با مناسبترین قیمت و تضمین اصالت کالا در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان گرامی نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از مولتی متر را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  دردفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.همچنین میتوانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *