مطالب من

مولتی متر قلمی خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

مولتی متر قلمی خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

مولتی متر قلمی خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع مولتی متر قلمی را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات مولتی متر قلمی دیجیتال- مولتی متر صنعتی- قیمت مولتی متر دیجیتال- مولتی متر قلمی – قیمت مولتی متر مدادی- مرکز فروش مولتی متر در تهران- مولتی متر فازمتر که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

مولتی متر قلمی : فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران فعالیت دارد. در این مقاله به موضوعات مولتی متر قلمی دیجیتال- مولتی متر صنعتی- قیمت مولتی متر دیجیتال- مولتی متر قلمی – قیمت مولتی متر مدادی- مرکز فروش مولتی متر در تهران- مولتی متر فازمتر خواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولات خود را از جمله انواع مولتی متر با ارسال سریع و پرداخت در محل تا سی درصد تخفیف در اختیار شما عزیزان قرار می دهد .

مولتی متر قلمی فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک همچنین مفتخر است که در ارائه انواع مولتی متر در خدمت شما عزیزان باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مولتی متر قلمی دیجیتال- مولتی متر صنعتی- قیمت مولتی متر دیجیتال- مولتی متر قلمی – قیمت مولتی متر مدادی- مرکز فروش مولتی متر در تهران- مولتی متر فازمتر با ما همراه باشید . فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق ابهر الکتریک بزرگترین فروشگاه اینترنتی ابزار دقیق کشور همواره ارائه محصولات با کیفیت و اصلی را برای جلب رضایت مشتریان ، در اولویت فعالیت های خویش قرار داده و تمامی تجهیزات ابزار دقیق و اندازه گیری را با قیمت مناسب و پشتیبانی فنی، با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به همراه گارانتی اصالت کالا ارائه می دهد. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود را برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم . شما هموطنان عزیز می توانید با خیالی راحت و بدون دغدغه هر نوع برند از مولتی متر  را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک انتخاب وخریداری نمایید، ما به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

مولتی متر قلمی :  مولتی متر را از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای درخشان در ارائه و عرضه  مولتی متر توانسته است این محصول را با قیمتی رقابتی مولتی متر به مشتریان ارائه نماید.  

مولتی متر قلمی

مولتی متر قلمی یا فاز متر دوبل ضد آب و ضد ضربه با قابلیت تست ولتاژ AC و DC می تواند فاز و نول را تست و تشخیص دهد و موقعیت فازهای متصل به شبکه را در سیستم های سه فاز AC  نشان دهد. مولتی متر قلمی – معمولا بر روی این دسته ازمولتی متر قلمی یک نمایشگر دیجیتال برای نمایش مقدار ولتاژ و تعدادی LED وجود دارد که میزان ولتاژ را به کمک آنها می توان تشخیص داد. قابلیت تست به صورت تک پرابه ، تست اتصال کوتاه و تعیین پلاریته از جمله مهم ترین قابلیت های این مولتی متر قلمی است. همچنین بر روی برخی از این دستگاه ها یک LED به عنوان چراغ قوه برای اندازه گیری دقیق در مکان های تاریک بسیار کار آمد است.

متر قلمی یا مولتی متر مدادی نیز برای عیب یابی مدارهای مجتمع و اجزاء الکترونیکی بسیار مناسب و ایده ال می باشد. توانایی اندازه گیری ظرفیت خازن،‌ مقاومت و تست دیود نیز از قابلیت های این دستگاه می باشد. مولتی متر قلمی – اساس کار این مولتی مترهای قلمی و تسترهای دوبل با مولتی متر های ساده یکی است و زیاد تفاوتی ندارد فقط قابلیت حمل راحت و کوچک بودن و جیبی بودن این محصول دستگاه مولتی متر قلمی را نسبت به سایر خانواده مولتی مترها متمایز کرده است. روش استفاده از این محصوا و کاربری آن فوق العاده راحت و آسان است.

مولتی متر قلمی –  در این مطلب به موضوعات مولتی متر قلمی دیجیتال- مولتی متر صنعتی- قیمت مولتی متر دیجیتال- مولتی متر قلمی – قیمت مولتی متر مدادی- مرکز فروش مولتی متر در تهران- مولتی متر فازمتر پرداختیم. باز هم تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله مولتی متر را با قیمتی رقابتی و بهترین خدمات پس از فروش تقدیم شما بزرگواران نماییم. خواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از مولتی متر را از هر شخص یا فروشگاهی کنید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. همچنین اگر سوال و ابهامی داشتید می توانید خارج از زمان کاری از طریق واتساپ با شماره 09120324393با ما درتماس باشید. هدف ما جلب رضایت کامل شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *