مطالب من

مولتی متر و اسیلسکوپ sunshine dt19ms فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

مولتی متر و اسیلسکوپ sunshine dt19ms فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

مولتی متر و اسیلسکوپ sunshine dt19ms فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع مولتی متر و اسیلسکوپ  را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات قیمت مولتی متر اسیلوسکوپ دار- مولتی متر دارای اسیلوسکوپ- مولتی متر dt19ms- جایگزین اسیلوسکوپ- اسیلوسکوپ سانشاین- تفاوت اسیلوسکوپ با ولت متر- اسیلوسکوپ gps 806 که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

مولتی متر و اسیلسکوپ sunshine dt19ms فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی فعالیت دارد. ما میخواهیم در این مقاله به موضوعات متنوع قیمت مولتی متر اسیلوسکوپ دار- مولتی متر دارای اسیلوسکوپ- مولتی متر dt19ms- جایگزین اسیلوسکوپ- اسیلوسکوپ سانشاین- تفاوت اسیلوسکوپ با ولت متر- اسیلوسکوپ gps 806 بپردازیم. . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولاتش را از جمله انواع مولتی متر و اسیلسکوپ  باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار شما عزیزان قرار می دهد

مولتی متر و اسیلسکوپ sunshine dt19ms -یکی از افتخارات فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک این است که در ارائه انواع مولتی متر و اسیلسکوپ در خدمت شما بزرگواران باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت مولتی متر اسیلوسکوپ دار- مولتی متر دارای اسیلوسکوپ- مولتی متر dt19ms- جایگزین اسیلوسکوپ- اسیلوسکوپ سانشاین- تفاوت اسیلوسکوپ با ولت متر- اسیلوسکوپ gps 806 با ما همراه باشید . این فروشگاه امکان خرید کلیه لوازم جانبی و سایر ملزومات تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق را از قبیل پراب ، کلمپ ، کیف ، کاور ، رم ، کابل USB و … در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.ما در فروشگاه اینترنتی ابهرالکتریک محصولات کمپانی تستو آلمان را به مشتریان خود عرضه و ارائه می کنیم. شما هموطنان عزیز می توانید با خیالی راحت هر نوع برند ازمولتی متر و اسیلسکوپ را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک بررسی و انتخاب نموده و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و بهترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

مولتی متر و اسیلسکوپ sunshine dt19ms :  مولتی متر و اسیلسکوپ را از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای درخشان در عرضه مولتی متر و اسیلسکوپ توانسته ایم بهترین قیمت را با تضمین 100  % اصالت کالا مولتی متر و اسیلسکوپ با10 تا 30  % تخفیف فروش به مشتریان خود ارائه نماییم.  

مولتی متر و اسیلوسکوپ٬ تفاوت های متعارف دو دستگاه

مولتی متر و اسیلوسکوپ ابزارهای پرکاربرد در آزمایشگاه های برق و الکترونیک جهت بررسی و تست مدارهای الکترونیک می باشند اما کدام یک برای پروژه شما مناسب است؟

اگرچه مولتی متر و اسیلوسکوپ غالباً ازنظر کاربردی شباهت دارند و همین موضوع می تواند برای افرادی که با این ابزارها سر و کار دارند٬ کمی سردرگمی ایجاد کند. بطور مثال کار کردن با مولتی متر و شناخت کامل با٬ کلید Hold ، Auto hold  ، Relative  برای افراد تازه کار اندکی سخت است. برای درک کامل اختلافات بین آنها، در ابتدا باید دانست که این ابزارهای اندازه گیری الکتریکی چیست.

مولتی متر یک ابزار آنالوگ یا دیجیتال است که چندین کمیت الکتریکی دارد. مولتی متر و اسیلسکوپnshine dt19ms -این دستگاه کمیت هایی مانند ولتاژ (v)٬ آمپر (A)٬ مقاومت (Ω)  از باتری٬ اهم٬ مقاومت و پراب ها را اندازه گیری و آزمایش می کند.

دستگاه مولتی متر آنالوگ

مولتی متر آنالوگ قیمتی ارزان تر از دستگاه‌های دیجیتال دیگر دارد در ظاهر مولتی متر آنالوگ یا عقربه ای معمولا از یک صفحه با تعدادی خطوط روی آن ظاهر شده و عقربه ای که می توان روی خطوط درج شده در صفحه حرکت کند.

مولتی مترهای‌ آنالوگ معمولا شکننده تر از مولتی متر دیجیتال هستند و نیاز به کالیبراسیون دستی دارند. اگر قصد خرید این دستگاه را دارید پیشنهاد می کنیم بهترین راهنمای خرید مولتی متر را حتما بخوانید.

دستگاه مولتی متر دیجیتال

به طور معمول مولتی متر دیجیتال به دلیل سهولت در استفاده٬ دقت و دوام نسبت به مولتی مترهای آنالوگ ترجیح داده می شود. برخی از مولتی مترهای دیجیتال علاوه بر اندازه گیری ولتاژ٬ جریان و مقاومت توانایی تست دیود ، تست ترانزیستور و سنجش دما را دارند.

اسیلوسکوپ چیست؟

اسیلوسکوپ ها٬ با عناوین همانند o-scopes یا scope شناخته می شوند. کاربرد اسکوپ ها٬ سیگنال های ولتاژ متغییر با زمان را اندازه‌گیری می کنند و نمایش می دهند. این دستگاه شکل موج را براساس زمان (محور- x) و ولتاژ (محور( y- اندازه گیری می کنند.

دستگاه اسیلوسکوپ دیجیتال

اسیلوسکوپ های قدیمی آنالوگ دارای لامپ اشعه کاتدی می باشند. اسیلوسکوپ‌های دیجیتالی امروزی می توانند قسمتی از شکل موج را برای مشاهده در زمان های بعدی ذخیره کنند.این دستگاه ها از نظر سایز کوچکتر و به تنظیمات کمتری احتیاج دارند.همچنین در اندازه‌گیری با نمونه های دیگر بسیار کاربردی تر هستند. 

دستگاه اسکوپ‌ دیجیتال یا آنالوگ هستند و در برخی نمونه ها دستی ( پرتابل ) می باشند. مولتی متر و اسیلسکوپ sunshine dt19ms – اسکوپ های دیجیتال دستی بسیار سبک و معمولا در خارج از محیط آزمایشگاه استفاده می شوند برای خرید اسیلوسکوپ حتما فروشگاه اینترنتی مناسب را انتخاب کنید. اکثر اسیلوسکوپ‌ها دارای سه بخش اصلی هستند:

تفاوت اسیلوسکوپ با مولتی متر

همانطوری که تا الان متوجه شده اید٬ مولتی متر و اسیلوسکوپ دو ابزار کاملا متفاوت هستند و استفاده از آنها نیاز به آشنایی نسبی با آن دارد. بصورت کلی٬ مولتی متر تصویری از مقادیر پارامترهای الکتریکی نشان خواهد داد و در حالی که اسیلوسکوپ ها شکل موج را در حال حرکت نمایش می دهد.

تفاوت های کلیدی

مولتی متر چندین پارامتر الکتریکی مانند ولتاژ ، جریان و مقاومت را به صورت جداگانه اندازه می گیرد٬ در حالی که اسیلوسکوپ ها ولتاژ را با گذشت زمان اندازه می گیرند. یک اسیلوسکوپ شکل موج از ولتاژ را نشان می دهد در حالی که مولتی متر مقادیر را اندازه گیری می کند.

مولتی متر و اسیلسکوپ sunshine dt19ms –  ما در این مقاله به موضوعات قیمت مولتی متر اسیلوسکوپ دار- مولتی متر دارای اسیلوسکوپ- مولتی متر dt19ms- جایگزین اسیلوسکوپ- اسیلوسکوپ سانشاین- تفاوت اسیلوسکوپ با ولت متر- اسیلوسکوپ gps 806 پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله مولتی متر و اسیلسکوپ را با 10 تا 30  % تخفیف فروش بدون واسطه تقدیم مشتریان خود نماییم. توصیه ما به شما عزیزان این است که حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه ازمولتی متر و اسیلسکوپ از هر فروشگاهی نمایید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان ما قبل ازخرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین میتوانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. این مجموعه همه روزه از ساعت 8 تا 20در خدمت شما بزرگواران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *