مطالب من

ولت متر القایی دیجیتال چیست

ولت متر القایی دیجیتال فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

ولت متر القایی  دیجیتال و طرز کار آن

ولت متر یک ابزار اندازه گیری الکتریکی است که برای اندازه گیری اختلاف پتانسیل بین دو نقطه استفاده می شود. ولتاژ قابل اندازه گیری ممکن است AC یا DC باشد. برای اندازه گیری ولتاژ دو نوع ولت متر وجود دارد ، یعنی آنالوگ و دیجیتال. ولت مترهای آنالوگ معمولاً شامل یک صفحه شماره گیری هستند که یک سوزن بر اساس اندازه گیری بر روی آن حرکت می کند و از این رو مقدار همان را نشان می دهد.

 

ولت متر القایی دیجیتال

 همانطور که می دانید با گذشت زمان ولت مترهای آنالوگ به دلیل مزایای مشابه مربوط به سیستم های دیجیتال ، توسط ولت مترهای دیجیتالی جایگزین می شوند. اگرچه ولت مترهای دیجیتال به طور کامل جایگزین ولت مترهای آنالوگ نمی شوند، اما هنوز مکان های زیادی وجود دارد که ولت مترهای آنالوگ بر ولت مترهای دیجیتال ترجیح داده می شوند. ولت مترهای دیجیتال مقدار ولتاژ AC یا DC را به طور مستقیم به عنوان عددی گسسته اندازه گیری می کنند به جای انحراف نشانگر در مقیاس مداوم مانند ابزارهای آنالوگ.

مزایای مرتبط با ولت متر دیجیتال

  • خواندن DVM آسان است زیرا خطاهای مشاهده در اندازه گیری انجام شده توسط اپراتورها را برطرف می کند.
  • خطای ناشی از اختلاف منظر و تقریب کاملاً برطرف شده است.
  • خوانش را می توان خیلی سریع انجام داد.
  • خروجی را می توان برای ذخیره سازی و محاسبات آینده به دستگاه های حافظه داد.
  • همه کاره و دقیق
  • کم حجم و ارزان
  • نیاز به توان کم
  • قابلیت حمل

 نحوه کار با ولت متر دیجیتال

اصل اصلی ولت متر این است که باید به طور موازی متصل شود که می خواهیم ولتاژ را اندازه گیری کنیم. اتصال موازی به این دلیل استفاده می شود که ولت متر به گونه ای ساخته می شود که مقاومت بسیار بالایی داشته باشد. بنابراین اگر این مقاومت بالا به صورت سری متصل شود جریان تقریباً صفر خواهد بود که به معنای باز بودن مدار است.

اگر به صورت موازی متصل شود ، مقاومت امپدانس بار با مقاومت زیاد ولت متر موازی می شود و بنابراین ترکیب تقریبا همان امپدانس بار را دارد. ولت متر القایی دیجیتال –  همچنین در مدار موازی می دانیم که ولتاژ یکسان است بنابراین ولتاژ بین ولت متر و بار تقریباً یکسان است و از این رو ولت متر ولتاژ را اندازه گیری می کند.

برای یک ولت متر ایده آل ، ما باید مقاومت بینهایت باشیم و از این رو جریان رسم شده صفر است بنابراین هیچ گونه افت برق در دستگاه وجود نخواهد داشت. اما این عملاً قابل دستیابی نیست زیرا ما نمی توانیم ماده ای داشته باشیم که مقاومت بی نهایت داشته باشد.

ولت متر القایی دیجیتال فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

ما در این مقاله به موضوعات فازمتر القایی ut13b- فازمتر القایی ut12b- تستر ولتاژ القایی- قیمت القایی- فازمتر ۱۲ ولت- فازمتر دیجیتال چیست- قیمت فازمتر اپرومتر- قیمت فازمتر دیجیتالی جیبی پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله ولت متر القایی دیجیتال را با 10 تا 30  % تخفیف فروش بدون واسطه تقدیم مشتریان خود نماییم.

توصیه ما به شما عزیزان این است که حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه ازولت متر القایی دیجیتال از هر فروشگاهی نمایید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان ما قبل ازخرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین میتوانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. این مجموعه همه روزه از ساعت 8 تا 20در خدمت شما بزرگواران می باشد.

ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای درخشان در عرضه ولت متر القایی دیجیتال توانسته ایم بهترین قیمت را با تضمین صد  % اصالت کالا ولت متر القایی دیجیتال با10 تا 30  % تخفیف فروش به مشتریان خود ارائه نماییم.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *