مطالب من

کلمپ آمپر متر

کلمپ آمپر متر خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

کلمپ آمپر متر

کلمپ آمپر متر یا آمپر‏متر انبری یا آمپرمتر چنگکی، ابزاری است که امکان اندازه گیری جریان الکتریکی (آمپر) به سهولت و بدون تماس و یا قطع هادی حامل جریان را می‌دهد.

کلمپ آمپر متر چیست؟

در مهندسی برق، کلمپ جریان یا پروب جریان یک تجهیز الکتریکی می‌باشد که دارای دو فک بازشونده می‌باشد که هادی الکتریکی را احاطه می‌کنند؛ و این امکان را می‌دهند که بدون تماس فیزیکی یا قطع هادی، جریان مدار را اندازه گیری می‌کنند. کلمپ‌های جریان، میدان مغناطیسی جریان AC را اندازه می‌گیرند (همواره در سیستم‌های توزیع الکتریکی جریان AC داریم)، ولی در تجهیزات مرتبط پیشرفته فاز و شکل موج هم نمایش داده می‌شوند.

جریان‌های متناوب AC بسیار زیاد (۱۰۰ آمپر و بیشتر) به راحتی توسط این آمپرمتر‌ها اندازه گیری می‌شود، ولی جریان‌های AC بسیار کم (میلی آمپر) به سختی توسط این تجهیز اندازه گیری می‌شوند.

 

 

انواع کلمپ جریان

کلمپ‌های جریانی از نظر مکانیزم عملکرد انواع مختلفی دارند از جمله:

۱-ترانس جریان

۲-پره آهنی

۳-اثر هال

کلمپ آمپر متر خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

در این مطلب به موضوعات ساخت کلمپ آمپر متر- قیمت کلمپ متر – کلمپ آمپر متر مدل ut203 plus- آموزش کار با کلمپ متر dt266- آموزش کار با کلمپ متر dt3266f- کلمپ متر ارزان- انواع کلمپ متر – کلمپ آمپر متر مدل ut213c پرداختیم. باز هم تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله آمپر متر را با قیمتی رقابتی و بهترین خدمات پس از فروش تقدیم شما بزرگواران نماییم. خواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از  آمپر متر را از هر شخص یا فروشگاهی کنید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. همچنین اگر سوال و ابهامی داشتید می توانید خارج از زمان کاری از طریق واتساپ با شماره 09120324393با ما درتماس باشید. هدف ما جلب رضایت کامل شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *