مطالب من

گشتاور سنج دینامیکی | خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

گشتاور سنج دینامیکی | خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

گشتاور سنج دینامیکی: خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع گشتاور سنج را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات گشتاور سنج الکتروموتور- ترانسدیوسر گشتاور- اندازه گیری گشتاور موتور- روش های اندازه گیری گشتاور- گشتاور شفت- دستگاه گشتاور- سنسور گشتاور چیست- واحد های اندازه گیری گشتاور که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

گشتاور سنج دینامیکی : فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران فعالیت دارد. در این مقاله به موضوعات گشتاور سنج الکتروموتور- ترانسدیوسر گشتاور- اندازه گیری گشتاور موتور- روش های اندازه گیری گشتاور- گشتاور شفت- دستگاه گشتاور- سنسور گشتاور چیست- واحد های اندازه گیری گشتاور خواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولات خود را از جمله انواع گشتاور سنج با ارسال سریع و پرداخت در محل تا سی  % تخفیف در اختیار شما عزیزان قرار می دهد .

گشتاور سنج دینامیکی – فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک همچنین مفتخر است که در ارائه انواع گشتاور سنج در خدمت شما عزیزان باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد گشتاور سنج الکتروموتور- ترانسدیوسر گشتاور- اندازه گیری گشتاور موتور- روش های اندازه گیری گشتاور- گشتاور شفت- دستگاه گشتاور- سنسور گشتاور چیست- واحد های اندازه گیری گشتاور با ما همراه باشید . فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق ابهر الکتریک بزرگترین فروشگاه اینترنتی ابزار دقیق کشور همواره ارائه محصولات با کیفیت و اصلی را برای جلب رضایت مشتریان ، در اولویت فعالیت های خویش قرار داده و تمامی تجهیزات ابزار دقیق و اندازه گیری را با قیمت مناسب و پشتیبانی فنی، با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به همراه گارانتی اصالت کالا ارائه می دهد. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود را برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم . شما هموطنان عزیز می توانید با خیالی راحت و بدون دغدغه هر نوع برند از گشتاور سنج را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک انتخاب وخریداری نمایید، ما به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

گشتاور سنج دینامیکی :  گشتاور سنج دینامیکی را از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای درخشان در ارائه و عرضه  گشتاور سنج دینامیکی  توانسته است این محصول را با قیمتی رقابتی گشتاور سنج دینامیکی به مشتریان ارائه نماید.  

گشتاور سنج دینامیکی و اندازه گیری گشتاور موتور

گشتاور یا تورك (Turaqe) حاصلضرب نیروی وارد بر یك جسم از محل اثر نیرو تا نقطه ای است كه جسم توسط این نیرو دوران می كند. به عبارت دیگر گشتاور نیروی لازم برای گرداندن یك جسم است. گشتاور سنج دینامیکی -گشتاور یك موتور توان رانشی یا كششی را برای به حرکت درآوردن چرخها به وجود می آورد. مثلاً هنگامی كه می خواهید یک پیچ را با آچار بچرخانید نیروی لازم برای گرداندن آنرا گشتاور می نامند.

 اندازه گیری گشتاور موتور در این حالت حاصل مقدار نیروی لازم ضربدر فاصله مركز پیچ تا مكان اعمال نیرو به آچار می باشد. واحد های اندازه گیری گشتاور موتور عبارتند از نیوتن متر و كیلوگرم بر سانتی متر و فوت بر پوند. فرمول محاسبه گشتاور T=R*N است که :T گشتاور (TORQUE) و :Rشعاع و :N نیروی اعمال شده، بنابراین اگر بخواهیم گشتاور را افزایش دهیم یا باید آچار بلندتری انتخاب كنیم یا نیروی وارد شده به آنرا افزایش دهیم.

ترانسدیوسر یا حسگر گشتاور برای تبدیل، ثبت و اندازه گیری گشتاور موتور های مختلف، مثل میل لنگ یا شفت ژنراتور و… بکار می رود. گشتاور سنج دینامیکی –  دو مدل گشتاور وجود دارد: گشتاور استاتیکی و گشتاور دینامیکی. اندازه گیری گشتاور استاتیکی به طور نسبی ساده‌است اما اندازه گیری گشتاور دینامیکی به مراتب مشکل تر است. معمولاً حسگرهایی که به عنوان حسگر گشتاور به کار می‌روند از نوع کرنش‌سنج هستند که روی شفت در حال چرخش سوار می‌شوند.

گشتاور سنج یا ترکمتر برای اندازه گیری گشتاور موتور، گیربکس یا حتی درب بطری نوشابه استفاده می شود. مانند سایر دستگاه های اندازه گیری یک گشتاور سنج می تواند به صورت دستی و یک نشان دهنده و یا با خروجی باشد که به آن ترانسمیتر یا ترانسدیوسر گشتاور گفته می شود. گشتاور سنج دینامیکی –  البته اندازه گیری گشتاور موتور یا گشتاور سنجی دینامیک از گشتاور سنجی نمونه های ثابت و استاتیک به مراتب مشکل تر است. موارد مهمی که هنگام خرید گشتاور سنج باید در نظر گرفته شوند به این ترتیب هستند:

رنج گشتاور سنجی و نیوتن بر متر مورد لزوم

دقت اندازه گیری گشتاور موتور

آنالوگ یا دیجیتال بودن گشتاور سنج یا تورک متر

گشتاور سنج دینامیکی –  در این مطلب به موضوعات گشتاور سنج الکتروموتور- ترانسدیوسر گشتاور- اندازه گیری گشتاور موتور- روش های اندازه گیری گشتاور- گشتاور شفت- دستگاه گشتاور- سنسور گشتاور چیست- واحد های اندازه گیری گشتاور پرداختیم. باز هم تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله گشتاور سنج را با قیمتی رقابتی و بهترین خدمات پس از فروش تقدیم شما بزرگواران نماییم. خواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از گشتاور سنج را از هر شخص یا فروشگاهی کنید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. همچنین اگر سوال و ابهامی داشتید می توانید خارج از زمان کاری از طریق واتساپ با شماره 09120324393با ما درتماس باشید. هدف ما جلب رضایت کامل شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *