مطالب من

ارتعاش سنج صنعتی

ارتعاش سنج صنعتی خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

ارتعاش سنج چیست؟

یکی از تجهیزات اندازه گیری است که جهت کنترل لرزش و ارتعاش مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه سنجش ارتعاشات یا ویبریشن متر است که در صنعت های متنوع و مختلفی استفاده می شود. نکته مهمی که در مورد این ابزارها وجود دارد این است که حسگرهای بسیار قوی دارد که متوجه همه ی حرکات  ارتعاشی می شود و پس از آنکه این حرکات را اندازه گیری کرد تمامی این اطلاعات را به صفحه نمایش منتقل می‌کند و شما از روی آن می توانید تمامی اطلاعات دقیق را به دست آورید.

این حسگرها قابلیت بالایی دارند به طوری که می توانند برخی حرکات نسبی و برخی حرکات مطلق را اندازه گیری کنند.

برای اندازه گیری مواردی مثل لرزش سنج، ویبرومتر، ویبریشن متر، ارتعاش سنج از دستگاه سنجش ارتعاشات استفاده می شود که از این اطلاعات برای آنالیز کردن ارتعاش و پایش وضعیت ماشینهای دوار مورد استفاده قرار می گیرد از طرفی برای اینکه ارتعاشات اندازه گیری شود به سنسور ارتعاش سنج ویا همان سنسور ارتعاش نیاز است.

یکی از اساسی ترین بخش‌هایCMاین است که ارتعاشات را اندازه گیری می کنند از طرفی یکی از شاخه ها و گرایش های مهندسی مکانیک،علم ارتعاشات می باشد که در این رشته مواردی مثل ارتعاش سازه ها و یا تجهیزات مورد بررسی قرار می گیرد. در طراحی صنعتی ارتعاش در دستگاه ها پدیده بسیار مهمی است که توجه به آن بسیار با اهمیت است به گونه‌ای که اگر توجه ای به آن نشود ممکن است خسارت های مالی و حتی جانی هم به دنبال داشته باشد پس لازم است که به آن توجه ویژه ای شود.

دستگاه سنجش ارتعاشات در چه زمینه ای کاربرد دارد؟

همان طور که کمی قبل تر گفته شد این وسیله جزء تجهیزات ابزار دقیق به شمار می آید در زمینه های خاص و ویژه ای بر اساس کاربرد خود مورد استفاده قرار می گیرد. اما به صورت گسترده در نگهداری و تعمیر ماشین آلات استفاده می شود.

قابل ذکر است که تجهیزات پیشرفته تری هم از این تجهیزات وجود دارد که قابلیت های بسیار ویژه ای دارند از جمله این قابلیت ها می توان به اندازه گیری سرعت،اندازه گیری شتاب و حتی بازه مکانی جابجایی و … اشاره کرد

قبل از اندازه گیری ارتعاشات یک سری نکات بسیار مهم وجود دارد که لازم است توجه خاصی به آن شود که از جمله مهم ترین آن ها موارد زیر می باشد:

  1. هدف از اندازه گیری: هدف از این کار این است که ارتعاش دستگاه مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد.
  2. وسیله لازم برای اندازه گیری
  3. کالیبراسیون: صفر کردن دستگاه در موقعیتی که ارتعاشی وجود ندارد

از جمله نکات ضروری و مهمی که در انتخاب نوسان کننده باید مدنظر قرار دهیم:

اندازه مجموعه، شرایط کارکرد مجموعه، دامنه و گستره فرکانس، نوع پردازش داده ها.

ارتعاش سنج صنعتی خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

 قیمت دستگاه لرزش سنج لرزه سنج- نحوه کار با ارتعاش سنج- ویبرومتر چیست- ارتعاش سنج لیزری- قیمت سنسور ارتعاش سنج پرداختیم. باز هم تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله ارتعاش سنج صنعتی را با قیمتی رقابتی و بهترین خدمات پس از فروش تقدیم شما بزرگواران نماییم. خواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از ارتعاش سنج صنعتی را از هر شخص یا فروشگاهی کنید با یکی از شماره های 8-37139607- 0910414329-31774 در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق ایمیل سازمانی info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. همچنین اگر سوال و ابهامی داشتید می توانید خارج از زمان کاری از طریق واتساپ با شماره 09120324393 با ما درتماس باشید. هدف ما جلب رضایت کامل شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *