مطالب من

تستر ولتاژ غیرتماسی خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

تستر ولتاژ غیرتماسی خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

تستر ولتاژ غیرتماسی خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع تستر ولتاژ را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات فازمتر و تستر سیم- تستر فاز و نول- فازمتر هوشمند- بهترین فازمتر القایی- فازنمای القایی- قیمت تستر القایی- انواع تستر غیر تماسی که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

تستر ولتاژ غیرتماسی : فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران فعالیت دارد. در این مقاله به موضوعات فازمتر و تستر سیم- تستر فاز و نول- فازمتر هوشمند- بهترین فازمتر القایی- فازنمای القایی- قیمت تستر القایی- انواع تستر غیر تماسی خواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولات خود را از جمله انواع تستر ولتاژ با ارسال سریع و پرداخت در محل تا سی  % تخفیف در اختیار شما عزیزان قرار می دهد .

تستر ولتاژ غیرتماسی فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک همچنین مفتخر است که در ارائه انواع تستر ولتاژ در خدمت شما عزیزان باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فازمتر و تستر سیم- تستر فاز و نول- فازمتر هوشمند- بهترین فازمتر القایی- فازنمای القایی- قیمت تستر القایی- انواع تستر غیر تماسی با ما همراه باشید . فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق ابهر الکتریک بزرگترین فروشگاه اینترنتی ابزار دقیق کشور همواره ارائه محصولات با کیفیت و اصلی را برای جلب رضایت مشتریان ، در اولویت فعالیت های خویش قرار داده و تمامی تجهیزات ابزار دقیق و اندازه گیری را با قیمت مناسب و پشتیبانی فنی، با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به همراه گارانتی اصالت کالا ارائه می دهد. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود را برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم . شما هموطنان عزیز می توانید با خیالی راحت و بدون دغدغه هر نوع برند از تستر ولتاژ را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک انتخاب وخریداری نمایید، ما به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

تستر ولتاژ غیرتماسی :  تستر ولتاژ را از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای درخشان در ارائه و عرضه  تستر ولتاژ توانسته است این محصول را با قیمتی رقابتی تستر ولتاژ به مشتریان ارائه نماید.  

انواع تستر ولتاژ و کاربرد آن چیست؟

برق کاران حرفه ای برای تست و آزمایش ، انواع گسترده ای از کارکردهای الکتریکی در سیم کشی برق مسکونی و تجاری از تجهیزات مختلفی استفاده می کنند و صاحبان خانه نیز از این ابزارها را استفاده می کنند. تستر ولتاژ غیرتماسی – یادگیری و  شناسایی این تجهیزات تستر ولتاژ برق (Electrical Testers) ، درک عملکردهای آن ها و یادگیری نحوه استفاده از آنها ، تخصص شما را در هنگام کار بر روی سیم کشی برقی بسیار گسترش خواهد داد.

برخی از این تجهیزات دستگاه های چند منظوره هستند که می توانند بیشتر از همه وظایف تست ولتاژ برق را در همه موارد انجام دهند ، در حالی که برخی دیگر دستگاه های تک کاره هستند که یک عملکرد واحد را آزمایش می کنند. تستر های ولتاژ برق مختلفی می توانند برای بررسی سطح ولتاژ در مدارهای AC و DC ، برای تست آمپراژ ، پیوستگی ، مدارهای کوتاه و مدارهای باز ، قطبیت و موارد دیگر استفاده شوند. تستر ولتاژ غیرتماسی – برخی از این دستگاه ها برای اکثر صاحبان خانه ناآشنا است ، اما مهم ترین آن برای کسی که قصد دارد در سیم کشی برق خانه کار کند ، دانستن چگونگی تست ولتاژ است. چندین دستگاه ذکر شده در زیر این عملکرد را انجام می دهند.

برای استفاده از دستگاه تستر ولتاژ ، یک پراب را به یک سیم یا اتصال و دیگری پروب را به سیم یا اتصال مقابل لمس کنید. اگر قطعه در حال دریافت برق باشد ، نور در محفظه می درخشد. اگر نور تابیده نشود ، مشکل در این مرحله است. به عنوان مثال ، اگر به پریز برق مشکوک هستید ، یک پروب تستر را در یک شکاف در خروجی و پروب دیگر را در شکاف دیگر قرار دهید. نور در تستر باید روشن باشد. اگر اینگونه نباشد ، ممکن است خروجی بد باشد.

 برای آزمایش بیشتر پریز برق ، آن را از دیواره بیرون بکشید. یک پروب تستر را روی یک اتصال پیچ ترمینال و پروب دیگر را روی پیچ انتهایی دیگر قرار دهید. اگر لامپ تستر روشن شود ، می دانید که دهانه خروجی خراب است – جریانی به خروجی جریان دارد ، اما برای تأمین برق دستگاهی که در آن قرار دارد ، از پریز جریان ندارد. اگر لامپ تست روشن نشود ، جریان دیگری به خروجی وارد نمی شود. تستر ولتاژ غیرتماسی – مشکل ممکن است از فیوز معیوب یا قطع کننده مدار باشد یا سیم در پشت خروجی قطع یا شکسته شده است.

 تستر ولتاژ غیر تماسی (القائی)

تستر ولتاژ غیر تماسی (همچنین به عنوان تستر ولتاژ القایی شناخته می شوند) احتمالاً ایمن ترین تسترها که در اختیار ما هستند و مطمئناً ساده ترین استفاده را دارند. یک تستر ولتاژ غیر تماسی به شما امکان می دهد ولتاژ را در سیم ها یا دستگاه ها بررسی کنید بدون اینکه مجبور به لمس سیم و قطعات باشید. دستگاه مانند مینی گیره با نوک کوچک که در انتهای آن است و ولتاژ را در مواردی از قبیل سیم کشی برق ، پریز برق ، قطع کننده مدار ، سیم کشی لامپ ، سوکت نور و سوئیچ تشخیص می دهد. تستر ولتاژ غیرتماسی – می توانید با چسباندن پراب تستر به داخل یک محفظه خروجی یا حتی لمس کردن قسمت بیرونی سیم یا کابل برق ، نتیجه را بدست آورید.

تسترهای القاء از باتری برای تغذیه دستگاه استفاده می کنند و بیشتر مدل ها ولتاژ موجود با چراغ قرمز در پراب تستر و همچنین صدای وزوز را به شما اطلاع می دهند. معمولا این دستگاه با یک کیف دستی همراه ارائه می شود تا بتوانید آن را با خود حمل کنید و همیشه آن را برای اهداف ایمنی آماده کنید. اساسی ترین این ابزارها اطلاعات ساده ” On-Off” را ارائه می دهند ، تنها در صورت وجود ولتاژ بله یا خیر را نشان می دهد. تستر ولتاژ غیرتماسی – انواع پیشرفته تر (و گران تر) اندازه گیری احتیاطی از میزان ولتاژ موجود را نشان می دهد ، اگرچه اندازه گیری توسط این تستر ولتاژ غیر تماسی تقریبا به اندازه اندازه گیری توسط مولتی متر یا تسترهای ولتاژ دیگر دقیق نیست.

از آنجا که این دستگاه باتری سرخود است ، مهم است که باتری به طور کامل شارژ شود تا دستگاه ردیاب برق به درستی کار کند. همیشه دستگاه را روی یک پریز برق یا سوئیچ تست کنید که می دانید برق در آن جریان دارد تا بررسی کنید که تستر به درستی کار می کند. این دستگاه تستر ولتاژی است که بیشتر صاحبان خانه باید از آن را داشته باشند.

تستر ولتاژ غیرتماسی –  در این مطلب به موضوعات فازمتر و تستر سیم- تستر فاز و نول- فازمتر هوشمند- بهترین فازمتر القایی- فازنمای القایی- قیمت تستر القایی- انواع تستر غیر تماسی پرداختیم. باز هم تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله تستر ولتاژ را با قیمتی رقابتی و بهترین خدمات پس از فروش تقدیم شما بزرگواران نماییم. خواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از تستر ولتاژ را از هر شخص یا فروشگاهی کنید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. همچنین اگر سوال و ابهامی داشتید می توانید خارج از زمان کاری از طریق واتساپ با شماره 09120324393با ما درتماس باشید. هدف ما جلب رضایت کامل شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *