مطالب من

خرید ماژول فاصله سنج لیزری خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

خرید ماژول فاصله سنج لیزری خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

خرید ماژول فاصله سنج لیزری : خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع ماژول فاصله سنج لیزری را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات فاصله یاب لیزری نظامی- سنسور فاصله سنج مادون قرمز- ماژول فاصله سنج التراسونیک- قیمت مسافت سنج لیزری- ماژول فاصله سنج لیزری دقیق- ربات فاصله سنج- سنسور فاصله سنج لیزری صنعتی که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

 خرید ماژول فاصله سنج لیزری : فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان مرجع کامل تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق و همچنین به عنوان معتبرترین فروشگاه های اینترنتی فعالیت دارد. ما در این مقاله به موضوعات متنوع فاصله یاب لیزری نظامی- سنسور فاصله سنج مادون قرمز- ماژول فاصله سنج التراسونیک- قیمت مسافت سنج لیزری- ماژول فاصله سنج لیزری دقیق- ربات فاصله سنج- سنسور فاصله سنج لیزری صنعتی خواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولات خود را از جمله انواع ماژول فاصله سنج لیزری باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد .

خرید ماژول فاصله سنج لیزری – فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک همچنین مفتخر است که در ارائه انواع ماژول فاصله سنج لیزری در خدمت شما بزرگواران باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فاصله یاب لیزری نظامی- سنسور فاصله سنج مادون قرمز- ماژول فاصله سنج التراسونیک- قیمت مسافت سنج لیزری- ماژول فاصله سنج لیزری دقیق- ربات فاصله سنج- سنسور فاصله سنج لیزری صنعتی با ما همراه باشید . ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم . شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از ماژول فاصله سنج لیزری را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

خرید ماژول فاصله سنج لیزری : ماژول فاصله سنج لیزری را میتوانید از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خرید نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای بسیار درخشان در تهیه و پخش ماژول فاصله سنج لیزری توانسته ایم مناسبترین  قیمت ماژول فاصله سنج لیزری را به مشتریان ارائه نماییم.

ماژول چیست؟

ماژول الکترونیکی یک برد تشکیل شده از قطعات الکترونیکی مختلف است.به عبارتی ماژول‌ها مجموعه قطعات الکترونیکی فشرده برای کارهای حرفه‌ای تولید شده اند. ماژول یا امبدد سیستم‌ها قلمرو امروزی الکترونیک را تشکیل می‌دهند. بجای استفاده از یک سنسور یا تراشه‌ای خاص و طراحی مدار برای آن، از یک ماژول با همان ویژگی‌ها استفاده می‌شود. هم صرفه اقتصادی ماژول بیشتر است و هم قابلیت اطمینان بیشتری دارد. معمولا ماژول‌ها به صورت SMD طراحی می‌شوند. خرید ماژول فاصله سنج لیزری – ماژول Module یک کاربری واحد و یا کاربری چندگانه دارد. ماژول التراسونیک از سنسور التراسونیک Ultrasonic برای تشخیص فاصله یا مانع تشکیل‌ شده است. ماژول بلوتوث Bluetooth دارای تراشه بلوتوث جهت ارتباط بیسیم است.

ماژول فاصله سنج لیزری

ماژول فاصله یاب لیزری از سری فاصله سنج هایی می باشد که جزء دقیق ترین تکنولوژیهای فاصله سنجی به شمار می رود. فاصله قابل تشخیص این ماژول تا 2 متر است و خروجی به صورت سریال و PWM در دسترس می باشد.این فناوری با استفاده از امواج 940 نانومتری عملیات اندازه گیری فاصله را انجام می دهد. طول موجی که به چشم نیز آسیبی نمی رساند.

این ماژول به مدد یک میکرو کنترلر STM دارای دو پروتکل ارتباطی مرسوم سریال و PWM می باشد که باعث اتصال آسان آن به انواع پلتفرم های کنترلی رایج همانند میکروکنترلرها و مینی کامپیوترها می شود. خرید ماژول فاصله سنج لیزری – البته می توانید میکروکنترلر را از مسیر کار خارج کرده و به صورت مستقیم با سنسور ارتباط برقرار نمایید. گفتنی است که این ماژول قابلیت اندازه گیری فاصله تا 2 متر را دارا می باشد.این فناوری با استفاده از امواج 940 نانومتری عملیات اندازه گیری فاصله را انجام می دهد. طول موجی که به چشم نیز آسیبی نمی رساند.این ماژول به مدد یک میکرو کنترلر STM دارای دو پروتکل ارتباطی مرسوم سریال و PWM می باشد که باعث اتصال آسان آن به انواع پلتفرم های کنترلی رایج همانند میکروکنترلرها و مینی کامپیوترها می شود. البته می توانید میکروکنترلر را از مسیر کار خارج کرده و به صورت مستقیم با سنسور ارتباط برقرار نمایید. گفتنی است که این ماژول قابلیت اندازه گیری فاصله تا 2 متر را دارا می باشد.

خرید ماژول فاصله سنج لیزری – ما در این مقاله به موضوعات فاصله یاب لیزری نظامی- سنسور فاصله سنج مادون قرمز- ماژول فاصله سنج التراسونیک- قیمت مسافت سنج لیزری- ماژول فاصله سنج لیزری دقیق- ربات فاصله سنج- سنسور فاصله سنج لیزری صنعتی پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله ماژول فاصله سنج لیزری را با مناسبترین قیمت و تضمین اصالت کالا در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان گرامی نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از ماژول فاصله سنج لیزری را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  دردفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.همچنین میتوانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *