مطالب من

دما سنج و رطوبت سنج خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

دما سنج و رطوبت سنج خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

دما سنج و رطوبت سنج خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دما سنج و رطوبت سنج را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات دما سنج و رطوبت سنج برای دستگاه جوجه کشی- دماسنج و رطوبت سنج دقیق- قیمت دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی ارزان- دما سنج و رطوبت سنج گوشی- دما سنج و رطوبت سنج دیجیتال- رطوبت سنج آزمایشگاهی- دماسنج و رطوبت سنج صنعتی- رطوبت سنج اتوماتیک که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

دما سنج و رطوبت سنج: فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان تامین کننده سفارشی قطعات خاص از سراسر دنیا با ارزانترین قیمت رقابتی فعالیت دارد.  در این مقاله به موضوعات متنوع دما سنج و رطوبت سنج برای دستگاه جوجه کشی- دماسنج و رطوبت سنج دقیق- قیمت دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی ارزان- دما سنج و رطوبت سنج گوشی- دما سنج و رطوبت سنج دیجیتال- رطوبت سنج آزمایشگاهی- دماسنج و رطوبت سنج صنعتی- رطوبت سنج اتوماتیک خواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک انواع محصولات خود را از جمله  دما سنج و رطوبت سنج باضمانت اصالت کالا و مناسب ترین قیمت موجود در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد .

دما سنج و رطوبت سنجفروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک همچنین در ارائه انواع دما سنج و رطوبت سنج در خدمت شما بزرگواران می باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دما سنج و رطوبت سنج برای دستگاه جوجه کشی- دماسنج و رطوبت سنج دقیق- قیمت دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی ارزان- دما سنج و رطوبت سنج گوشی- دما سنج و رطوبت سنج دیجیتال- رطوبت سنج آزمایشگاهی- دماسنج و رطوبت سنج صنعتی- رطوبت سنج اتوماتیک با ما همراه باشید . تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق ابهر ارائه دهنده طیف وسیعی از تجهیزات تستر الکتریکال و فیزیکال، تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق، تست، کالیبراسیون، آزمایشگاهی و صنعتی، ترمومتر و دماسنج، فشارسنج، ترموویژن و دوربین های حرارتی، کالیبراتور فشار – ولتاژ و جریان، تجهیزات شبکه، میگر و تستر عایق، مولتی متر، اسیلوسکوپ و اسکوپ های آزمایشگاهی، ارت سنج، پاور آنالایزر، آمپرمتر، متر لیزری، کالیبراتورهای ضدانفجار، ویبرومتر و لرزش سنج، دورسنج، نیروسنج، نشت یاب گاز، آنالایزر گاز، گوس متر، تجهیزات شبکه، فانکشن ژنراتور، فرکانس متر، خازن سنج، RSTمتر، LCRمتر، ترانسمیتر، اینورتر، اتوماسیون، تجهیزات پنوماتیک، تجهیزات هیدرولیک، تجهیزات تابلویی، مانومتر، خلاء سنج، بارومتر، گیج فشار، هندپمپ، ترانسمیتر فشار و وکیوم متر و … با برند مختلف مانند : فلوک ، تستو ، کیوریسو ، فلر ، اکستک ، هانا ، لوترون ، مارمونیکس ، CEM ، UNI-T ، سانوا ، مولتی متریکس ، هانیانگ ، مستک ، ویکتور ، TES و … می باشد. شما می توانید با خیال آسوده هر نوع برند از دما سنج و رطوبت سنجرا در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

دما سنج و رطوبت سنج:  دما سنج و رطوبت سنجرا میتوانید از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خرید نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای بسیار درخشان در تهیه و پخش  دما سنج و رطوبت سنج توانسته ایم مناسبترین  قیمت دما سنج و رطوبت سنج را به مشتریان ارائه نماییم.  

رطوبت چیست؟

به مقدار بخار اب موجود در اتمسفر رطوبت هوا گفته می شود. هوا مخلوطی از گازهای اتمسفری بخار اب و هوای خشک می باشد. در عمل مخلوط هوای خشک و بخار اب را هوا می گویند. دما سنج و رطوبت سنج–   که آنها را با رطوبت سنج هوا اندازه گیری می کنند.

انواع رطوبت موجود در هوا که بر مبنای نوع رطوبت کیفیت هوای بررسی می شود:

رطوبت نسبی هوا : نسبت فشار بخارآب درهوا به فشار بخار اشباع درهمان دما تعریف شده و به صورت درصد بیان می شود با توجه به این تعریف رطوبت نسبی به این صورت بیان می گردد به عبارت دیگر رطوبت نسبی (RH) عبارت از نسبت جزمولی بخار آب (XV) در یک مخلوط به جز مولی بخار آب (XS) در مخلوط اشباع در همان درجه و فشار

رطوبت مطلق هوا : میزان وزن بخار آب در واحد حجم هوا رطوبت مطلق لازم برای اشباع هوا که همان رطوبت مطلق می باشد. برای اندازه گیری رطوبت نسبی هوا روش های متنوعی به کار گرفته می شود :

1- روش مستقیم : در این روش از وسایلی استفاده می گردد که به طور مستقیم قادر به اندازه گیری رطوبت نسبی هوا می باشد. دما سنج و رطوبت سنج–   از وسایلی استفاده می گردد که نسبت به رطوبت هوا حساسیت زیادی دارند و با تغییر رطوبت هوا برخی از پارامترهای فیزیکی آن مواد تغییر می کند (مانند طول ، مقاومت ، سطح ،….) این وسایل در انواع و اقسام مختلفی ساخته شده که برخی از به شرح زیر می باشند.

یکی از این وسایل که اصطلاحا به آن هیدروگراف | ترموهیگرومتر | HYGROMETER | ترمورطوبت سنج می گویند و کاربرد زیادی در ایستگاه های هوا شناسی دارد. دما سنج و رطوبت سنج–  یکی از ترموهیگرومتر ها عملکردی دارد که بر اساس اندازه گیری تغییر طول جنس موی خاصی از انسان عمل می کند در این وسیله یک رشته موی انسان را 10 الی 100 برش طولی داده و توسط وزنه کوچکی که به اهرمی متصل است درحال کشش قرار می دهند دراثر تغییر رطوبت هوا ، طول مو تغییر نموده و این وسیله دربعضی از به عنوان ترموهیدروگراف معرفی شده اند نوع دیگری از این وسایل دستگاه هایی هستند که بر اساس تغییر مساحت سطح مشخصی از پوست قورباغه (که درحال کشش می باشد ) عمل می کند و مشابه دستگاه قبلی است که در صنایع نساجی که اندازه گیری و کنترل رطوبت از اهمیت ویژه ای برخوردار است کاربرد زیادی دارد.

ازدیگر وسایل که در این گروه ها جای دارند ترمو هیدرومتر دیجیتالی است این وسیله دارای سنسوری است که دراثر تغییر رطوبت هوا ، جریان الکتریکی ایجاد می نماید میزان جریان الکتریکی متناسب با میزان رطوبت هوا می باشد. دما سنج و رطوبت سنج–  این وسیله در سنجش رطوبت هوا در مقابل دهانه دمنده سیستم های تهویه کاربرد زیادی دارد همان طور که از نام آن پیداست این وسیله قادر به اندازه گیری رطوبت و دمای هوا می باشد.

2- روش غیر مستقیم : در این روش با اندازه گیری دو پارامتر : دمای دماسنج خشک چرخان و دماسنج تر چرخان ، مقدار رطوبت نسبی به کمک روابط ، جداول ، خط کش و نمودار سایکرومتری تعیین می شود و خط کش و نمودار بیشترین کاربرد را دارند.

دما سنج و رطوبت سنج–  ما در این مقاله به موضوعات دما سنج و رطوبت سنج برای دستگاه جوجه کشی- دماسنج و رطوبت سنج دقیق- قیمت دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی ارزان- دما سنج و رطوبت سنج گوشی- دما سنج و رطوبت سنج دیجیتال- رطوبت سنج آزمایشگاهی- دماسنج و رطوبت سنج صنعتی- رطوبت سنج اتوماتیک پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله دما سنج و رطوبت سنج را با مناسبترین قیمت و تضمین اصالت کالا در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان گرامی نماییم. توصیه و خواهش ما این است که حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دما سنج و رطوبت سنج را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *