مطالب من

قیمت اسیلوسکوپ ارزان خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت اسیلوسکوپ ارزان خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت اسیلوسکوپ ارزان خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع اسیلوسکوپ ارزان را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات قیمت اسیلوسکوپ آنالوگ- قیمت اسیلوسکوپ آنالوگ دست دوم- قیمت اسیلوسکوپ دیجیتال- قیمت اسیلوسکوپ دستی- قیمت اسیلوسکوپ کارتی- فروش اسیلوسکوپ دیجیتال ارزان- قیمت اسیلوسکوپ دست دوم که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

قیمت اسیلوسکوپ ارزان : فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران فعالیت دارد. در این مقاله به موضوعات قیمت اسیلوسکوپ آنالوگ- قیمت اسیلوسکوپ آنالوگ دست دوم- قیمت اسیلوسکوپ دیجیتال- قیمت اسیلوسکوپ دستی- قیمت اسیلوسکوپ کارتی- فروش اسیلوسکوپ دیجیتال ارزان- قیمت اسیلوسکوپ دست دوم خواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولات خود را از جمله انواع اسیلوسکوپ ارزان با ارسال سریع و پرداخت در محل تا 30 % تخفیف در اختیار شما عزیزان قرار می دهد .

قیمت اسیلوسکوپ ارزان – فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک همچنین مفتخر است که در ارائه انواع اسیلوسکوپ ارزان در خدمت شما عزیزان باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت اسیلوسکوپ آنالوگ- قیمت اسیلوسکوپ آنالوگ دست دوم- قیمت اسیلوسکوپ دیجیتال- قیمت اسیلوسکوپ دستی- قیمت اسیلوسکوپ کارتی- فروش اسیلوسکوپ دیجیتال ارزان- قیمت اسیلوسکوپ دست دوم با ما همراه باشید . فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق ابهر الکتریک بزرگترین فروشگاه اینترنتی ابزار دقیق کشور همواره ارائه محصولات با کیفیت و اصلی را برای جلب رضایت مشتریان ، در اولویت فعالیت های خویش قرار داده و تمامی تجهیزات ابزار دقیق و اندازه گیری را با قیمت مناسب و پشتیبانی فنی، با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به همراه گارانتی اصالت کالا ارائه می دهد. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود را برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم . شما هموطنان عزیز می توانید با خیالی راحت و بدون دغدغه هر نوع برند از اسیلوسکوپ ارزان را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک انتخاب وخریداری نمایید، ما به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

قیمت اسیلوسکوپ ارزان : اسیلوسکوپ ارزان را از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای درخشان در ارائه و عرضه اسیلوسکوپ ارزان  توانسته است این محصول را با قیمتی رقابتی اسیلوسکوپ ارزان به مشتریان ارائه نماید.  

نحوه کار با اسیلوسکوپ

اصولا کلمه‌ی oscilloscope به معنی نوسان نما یا نوسان سنج است و این وسیله برای نمایش دوبعدی سیگنال‌های متغیر با زمان است؛ که محور افقی نمایش زمان و محور عمودی محور اختلاف ولتاژ بین دو نقطه از مدار است. پس اسیلوسکوپ فقط توانایی نمایش ولتاژ رو داره و وسیله‌ای صرفا برای اندازه گیری است و یک اسکوپ ایده آل نباید هیچ تاثیری بر روی سیگنال ورودی داشته باشه و فقط اون رو نمایش بده.

 تنظیمات پایه

اگرچه کلید‌های کنترلی اسکوپ‌های مختلف کمی با هم فرق می‌کنه، ولی در مجموع در اسکوپ‌های آنالوگ یک سری کلید‌های اساسی وجود داره که اگرچه در ظاهر تفاوت‌هایی وجود داره، ولی در نهایت وظیفه‌ی اونا در مدل‌های مختلف یکی است.

a. انتخاب وضعیت عمودی (کلید Vertical MODE در مرز مشترک قسمت ۲ و ۳)

بسته به این که بخواهیم از کدوم یک از ورودی‌های اسکوپ استفاده کنیم می‌تونیم کلید MODE رو تنظیم کنیم که به ترتیب از بالا به پایین اسکوپ، روی صفحه نمایش، کانال یک، کانال دو، دو موج را همزمان و در وضعیت ADD، جمع ریاضی دو موج را نشان خواهد داد.

b.کنترل زمان

صفحه نمایش (CRT) اسکوپ با واحد‌هایی مدرج شده که در مورد زمان برای پیدا کردن فرکانس موج استفاده می‌شه به این شکل که فرض کنیم یک موج به ورودی اسکوپ وارد شده (منبع اش می‌تونه مثلا یک سیگنال ژنراتور یا یک ترانس باشه که توضیح داده خواهد شد) و ما می‌خواهیم فرکانس اش رو پیدا کنیم. قیمت اسیلوسکوپ ارزان –   اول باید سوییچ Sweep time/Div رو به صورتی تنظیم کنیم که یک موج ثابت با حداقل یک دوره‌ی تناوب بر روی صفحه مشخص بشه، بعد از اون عددی رو که سوییچ روی اونه در واحد اون قسمت ضرب کنیم و به این ترتیب دوره‌ی تناوب یا پریود موج به دست می‌یاد که با معکوس کردن اون می‌تونیم فرکانس اش رو به دست بیاریم.

c.کنترل ولتاژ یا دامنه

کنترل دامنه یا روش خوندن دامنه‌ی موج دقیقا مثل روش خوندن زمانه با این تفاوت که باید واحد‌های عمودی در Volt/Div (بخونید ولت دیویژن) ضرب بشه. مثلا در مورد موج بالا اگه بخواهیم ولتاژ P-P (پیک تو پیک یا از قله تا قله) رو اندازه بگیریم. قیمت اسیلوسکوپ ارزان –  با فرض اینکه Volt/Div بر روی عدد ۱ باشه از قله تا قله‌ی موج ما ۴ خونه رو اشغال کرده که ضربدر عدد یک، ۴ ولت رو نشون میده؛ و این تنظیمات برای هر کانال ورودی باید به طور جداگانه انجام بشه و موج هر کانال باید بر اساس مقیاس خودش خونده بشه.

d. انتخاب وضعیت‌های AC , GND , DC

این کلید سه حالته که معمولا زیر Volt/Div قرار داره به ما امکان میده که نوع خروجی مون رو انتخاب کنیم به این صورا که اگر کلید در وضعیت AC قرار داشته باشه تنها مولفه‌ی AC سیگنال نمایش داده خواهد شد و مقدار DC یا آفست موج ما حذف خواهد شد. وضعیت GND ورودی ما را به زمین اتصال کوتاه می‌کند و امکان تنظیم عمودی سطح صفر رو به ما میده؛ و وضعیت DC موج رو دست نخورده و بدون تغییر به ما نشون می‌ده که این موج مقدار شامل DC و AC خواهد بود.

قیمت اسیلوسکوپ ارزان –  در این مطلب به موضوعات قیمت اسیلوسکوپ آنالوگ- قیمت اسیلوسکوپ آنالوگ دست دوم- قیمت اسیلوسکوپ دیجیتال- قیمت اسیلوسکوپ دستی- قیمت اسیلوسکوپ کارتی- فروش اسیلوسکوپ دیجیتال ارزان- قیمت اسیلوسکوپ دست دوم پرداختیم. باز هم تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله اسیلوسکوپ ارزان را با قیمتی رقابتی و بهترین خدمات پس از فروش تقدیم شما بزرگواران نماییم. خواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از اسیلوسکوپ ارزان را از هر شخص یا فروشگاهی کنید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. همچنین اگر سوال و ابهامی داشتید می توانید خارج از زمان کاری از طریق واتساپ با شماره 09120324393با ما درتماس باشید. هدف ما جلب رضایت کامل شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *