مطالب من

دستگاه آنالایزر

قیمت دستگاه آنالایزر گاز خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

دلیل استفاده از آنالایزرها

بسته به نوع آنالیزی که انجام می‌دهند، آنالایزرها می‌توانند به شکل‌ها و اصول مختلفی عمل کنند. به عنوان مثال، آنالایزرهای شیمیایی ممکن است از روش‌های کروماتوگرافی، طیف‌سنجی، الکتروفورز، اندازه‌گیری الکتروشیمیایی و غیره استفاده کنند. در حالی که آنالایزرهای پزشکی ممکن است شامل دستگاه‌های تصویربرداری پزشکی، دستگاه‌های سنجش فشار خون، دستگاه‌های تشخیصی آزمایشگاهی و غیره باشند.

آنالایزر چیست؟

اندازه گیری ترکیب شیمایی می تواند به منظور کنترل انها و یا رعایت قوانین زیست محیطی باشد.به عنوان مثال مقدار اکسیژن لازم جهت اختراق در کوره های و بویلر ها در یک میزان مسخصی کنترل شود.

به این معنی که اگر میزان از یک حدی کمتر باشد،احتراق در کوره ناقص خواهد بود و ضمن تولید الایندگی محیط زیست،سبب کاهش بازده کاری واحد می شود. اگر میزان اکسیژن از یک حدی بالاتر رود،خروج اکسیژن نسوخته داغ از دود کش باعث اتلاف حرارت و انرژی می شود.

در مواردی برای حفظ محیط زیست و کنترل آلاینده ها، میزان ترکیب گوگرد دار در جریان های خروجی از واحد ها نیز باید کمتر از یک میزان مشخص باشد.

عملکرد انالایز ها

به طور کلی انالایزها برای اندازه گیری خواص شیمیایی و فیزیکی سیالات فرایندی به کار می روند و از لحاظ عملکرد به دو دسته online  و ofline  تقسیم می شوند.

انالایزهای آنلاین

معمولا در واحد های نزدیکبه منبع و یا دستگاهی که ماده را تولید می کند قرار دارد. این دستگاه ها عمدتا به صورت پیوسته کمیت مورد نظر را اندازه گیری می کنند و اطلاعات حاصله توسط یک ترانسدیوسر به اتاق کنترل جهت رویت اپراتور انتقال می یابند.

آنالایز های افلاین

به دلایلی از جمله حساس بودن،قیمت بالا،عدم لزوم به استفاده مکرر نیاز به مراحل کاربردی خاص و بعضا نیاز به شرایط ازمایشگاهی می بایست در ازمایشگاه ها مورد استفاده قرار گیرند.

نکته مهم برای آنالایز ها

نکته مهم که برای آنالایز های باید در نظر گرفت،نحوه نمونه گیری مناسب می باشد.محل نمونه گیری  و فاصله زمانی بین نمونه گیری ها باید تعیین شوند.  در برخی از واحد هایی که دارای انالایزرهای طیادی است،امکان دارد اتاقی به نام آنالایزر وچود داشته باشد که دستگاه های آنالایزر را به جهت ایجاد شرایط مطلوب و همچنین  ایمنی بالاتر در ان قرار دهند.نمونه توسط خطوط جریان مناسبی با اتاق منتقل شده و توسط آنالایزها اندازه گیری می شود. یک آنالایزر خوب باید قادر باشد تا در کم ترین زمان،مقدار مورد نظر را اندازه گیری  کرده و گزارش دهد.

به طور کلی انالایزر ها  از دو بخش مناسب سازی نمونه و اندازه گیری اصلی تشکیل شده اند.

  • مناسب سازی نمونه

در بخش مناسب سازی نمونه پارامتر هایی از جمله دما،فشار و دبی نمونه تنظیم می گردند.

  • اندازه گیری اصلی

نمونه مناسب سازی شده سپس به بخش اندازه گیری اصلی انتقال یافته و در انجا اندازه گیری مورد نظر انجام می شود.

 

قیمت دستگاه آنالایزر

توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دستگاه آنالایزر گاز را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 8-37139607- 09101414329 – 31774 دردفتر مشهد یا با شماره های 33940961 -021 یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.همچنین می توانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *