مطالب من

قیمت دستگاه اکسیژن متر انگشتی خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت دستگاه اکسیژن متر انگشتی خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت دستگاه اکسیژن متر انگشتی  خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دستگاه اکسیژن متر انگشتی را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات قیمت دستگاه اکسیژن سنج خون دیجیتال- دستگاه سنجش اکسیژن خون ایرانی- دستگاه اکسیژن سنج خون انگشتی- دستگاه تست اکسیژن خون- راهنمای خرید پالس اکسیمتر- خرید اکسیمتر- بهترین مارک پالس اکسیمترکه تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

 قیمت دستگاه اکسیژن متر انگشتی فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان عرضه کننده و ارائه دهنده محصولات کمپانی تستو آلمان فعالیت دارد. ما در این مقاله به موضوعات متنوع قیمت دستگاه اکسیژن سنج خون دیجیتال- دستگاه سنجش اکسیژن خون ایرانی- دستگاه اکسیژن سنج خون انگشتی- دستگاه تست اکسیژن خون- راهنمای خرید پالس اکسیمتر- خرید اکسیمتر- بهترین مارک پالس اکسیمترخواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولات خود را از جمله انواع دستگاه اکسیژن متر انگشتی باضمانت اصالت کالا و تضمین بالاترین کیفیت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد .

قیمت دستگاه اکسیژن متر انگشتی – فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک مفتخر است که در ارائه انواع دستگاه اکسیژن متر انگشتی در خدمت شما عزیزان باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دستگاه اکسیژن سنج خون دیجیتال- دستگاه سنجش اکسیژن خون ایرانی- دستگاه اکسیژن سنج خون انگشتی- دستگاه تست اکسیژن خون- راهنمای خرید پالس اکسیمتر- خرید اکسیمتر- بهترین مارک پالس اکسیمتر با ما همراه باشید . ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود را برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم . شما هموطنان عزیز می توانید بدون دغدغه هر نوع برند از دستگاه اکسیژن متر انگشتی را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک انتخاب وخریداری نمایید، ما به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

 قیمت دستگاه اکسیژن متر انگشتی : دستگاه اکسیژن متر انگشتی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای بسیار درخشان در عرضه و ارائه دستگاه اکسیژن متر انگشتی توانسته ایم این محصول را با قیمتی رقابتی  دستگاه اکسیژن متر انگشتی به مشتریان ارائه نماییم.  

اکسیژن ‌سنج خون

پالس اکسیمتر (Pulse Oximeter) یا اکسیژن ‌سنج خون وسیله‌ای است که با کمک آن می‌توان میزان درصد اشباع اکسیژن خون سرخرگ انسان را اندازه‌گیری کرد.

پالس اکسیمتری روشی غیرتهاجمی است که میزان مولکول‌های هموگلوبینی را که با اکسیژن آمیخته شده‌اند، اندازه‌گیری و به درصد بیان می‌کند. میزان نرمال آن ۹۵–۹۷٪ است اگر این میزان در بیماران کمتر از ۹۰٪ شود زنگ هشدار به صدا درمی‌آید. همچنین اکثر دستگاه‌های پالس اکسی متر تعداد و آهنگ ضربان قلب را نیز نمایش می‌دهند. قیمت دستگاه اکسیژن متر انگشتی –  با این وسیله می‌توان دربارهٔ هایپوکس (کم شدن اکسیژن خون) هشدار داد و با اجتناب از حملات هیپوکسی و پیامدهای آن، بیماران جراحی را بهبود بخشید.

 هایپوکسمی زمانی رخ می‌دهد که به بیمار بی‌حسی موضعی یا آرام‌بخش زده شود یا زمانی که بیمار پس از یک بیهوشی عمومی به هوش آید. این وسیله در سال ۱۹۸۰معرفی شد و اکنون به عنوان یک روش استاندارد به کارمی‌رود.

شیوهٔ عملکردی

پروب دستگاه را بر روی انگشت سبابه، شست پا، نوک بینی و نرمهٔ گوش قرار می‌دهیم، بر روی قسمت بالایی پروب یک دیود منتشر کنندهٔ نور وجود دارد که دو نور قرمز و مادون قرمز را منتشر می‌کند، نور از میان بافت‌ها عبور نموده (بافت بین پروب) و یک گیرندهٔ نوری آن را دریافت می‌کند و شریان را عبور می‌کند. قیمت دستگاه اکسیژن متر انگشتی –   نور قرمز توسط هموگلوبین و نور مادون قرمز توسط اکسی هموگلوبین جذب می‌شود، سپس این اطلاعات به خود دستگاه منتقل می‌شود و آن‌جا با یک محاسبهٔ لگاریتمی میزان اشباع هموگلوبین با اکسیژن مشخص می‌گردد در واقع این دستگاه میزان اکسیژن را به عنوان درصدی از مولکولهای هموگلوبین که با اکسیژن آمیخته شده‌اند را نسبت به میزان کل مولکولهای هموگلوبین اندازه‌گیری می‌کند.

عواملی که می‌تواند موجب اختلال در ثبت نتیجه شوند

لاک ناخن، اختلالات عروقی، کسانی که فشار خون بالا یا پایینی دارند، دمای غیرعادی بافت، مستقیم تابیدن نور خورشید به پروب، سفت بستن پانسمان و محکم قرار دادن پروب بر روی عضو، درصورتی که مریض فیستول وریدی داشته باشد، فرد انمی داشته باشد.

قیمت دستگاه اکسیژن متر انگشتی –  در این مطلب به موضوعات قیمت دستگاه اکسیژن سنج خون دیجیتال- دستگاه سنجش اکسیژن خون ایرانی- دستگاه اکسیژن سنج خون انگشتی- دستگاه تست اکسیژن خون- راهنمای خرید پالس اکسیمتر- خرید اکسیمتر- بهترین مارک پالس اکسیمتر پرداختیم. باز هم تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله دستگاه اکسیژن متر انگشتی را با قیمتی رقابتی و بهترین خدمات پس از فروش تقدیم شما بزرگواران نماییم. خواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دستگاه اکسیژن متر انگشتی را از هر شخص یا فروشگاهی کنید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. همچنین اگر سوال و ابهامی داشتید می توانید خارج از زمان کاری از طریق واتساپ با شماره 09120324393با ما درتماس باشید. هدف ما جلب رضایت کامل شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *