مطالب من

قیمت دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی ارزان فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی ارزان فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی ارزان فروش تا 30 % تخفیف و خرید عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی ارزان را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات قیمت دماسنج و رطوبت سنج دستگاه جوجه کشی- رطوبت سنج خانگی ارزان- قیمت تب سنج دیجیتالی- دماسنج و رطوبت سنج صنعتی-  انواع رطوبت سنج- دماسنج و رطوبت سنج دیجیتال htc-1- دماسنج و رطوبت سنج گلخانه ای که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

قیمت دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی ارزان فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی فعالیت دارد. ما میخواهیم در این مقاله به موضوعات متنوع قیمت دماسنج و رطوبت سنج دستگاه جوجه کشی- رطوبت سنج خانگی ارزان- قیمت تب سنج دیجیتالی- دماسنج و رطوبت سنج صنعتی-  انواع رطوبت سنج- دماسنج و رطوبت سنج دیجیتال htc-1- دماسنج و رطوبت سنج گلخانه ای بپردازیم. . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولاتش را از جمله انواع دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی ارزان باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار شما عزیزان قرار می دهد

قیمت دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی ارزان -یکی از افتخارات فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک این است که در ارائه انواع دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی ارزان در خدمت شما بزرگواران باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دماسنج و رطوبت سنج دستگاه جوجه کشی- رطوبت سنج خانگی ارزان- قیمت تب سنج دیجیتالی- دماسنج و رطوبت سنج صنعتی-  انواع رطوبت سنج- دماسنج و رطوبت سنج دیجیتال htc-1- دماسنج و رطوبت سنج گلخانه ای با ما همراه باشید . این فروشگاه امکان خرید کلیه لوازم جانبی و سایر ملزومات تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق را از قبیل پراب ، کلمپ ، کیف ، کاور ، رم ، کابل USB و … در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.ما در فروشگاه اینترنتی ابهرالکتریک محصولات کمپانی تستو آلمان را به مشتریان خود عرضه و ارائه می کنیم. شما هموطنان عزیز می توانید با خیالی راحت هر نوع برند ازدماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی ارزان را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک بررسی و انتخاب نموده و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و بهترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

قیمت دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی ارزان : دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی ارزان را از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای درخشان در عرضه دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی ارزان توانسته ایم بهترین قیمت را با تضمین 100  % اصالت کالا دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی ارزان با10 تا 30  % تخفیف فروش به مشتریان خود ارائه نماییم.  

درباره انواع دماسنج و رطوبت سنج چه می دانید؟

دما و رطوبت محیط از جمله پارامترهای مهمی می باشد که در صنعت تولید، انبارداری، پزشکی و حتی در زندگی شخصی بسیار حائز اهمیت است. بخاطر تغییر فصل ها و تفاوت میزان تابش نور خورشید به سطح زمین، استفاده از خنک کننده و گرم کننده های مصنوعی همچون کولر و بخاری، مدام میزان دما و رطوبت اماکن در حال تغییر است. اما انسان با ساخت انواع ترمومتر، ترموستات، دماسنج و رطوبت سنج توانسته تا حد زیادی این تغییرات را جبران و متعادل سازد. قیمت دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی ارزان -در این راستا همواره انواع دماسنج و رطوبت سنج های گوناگونی اختراع شده است که در ادامه به معرفی مهمترین آنها می پردازیم. نمونه های اولیه با آنچیزی که امروزه در صنعت استفاده می شوند بسیار متفاوت است.

انواع دماسنج آنالوگ

دماسنج جیوه ای:

ماده ی داخلی دماسنج آنالوگ جیوه است، زیرا جیوه تنها مایعی است که به راحتی از حالت جامد به حالت مایع در می آید. بدین صورت که وقتی نوک دماسنج در مجاورت با مواد مورد نظر، قرار گیرد، جیوه به مایع تبدیل شده و شروع به بالا آمدن می کند، جایی که متوقف می شود، دمای مورد نظر می باشد که به راحتی از طریق اعدادی که روی دماسنج می باشد، قابل خواندن است.

دماسنج الکلی:

عملکرد این دماسنج نیز همانند دماسنج جیوه ای بر مبنای انبساط مایع الکل درون مخزن آن است. اندازه‌گیری دما توسط دماسنج‌های دیجیتالی، جیوه‌ای و الکلی برای دماهایی امکان‌پذیر است که بالاتر از نقطه ی انجماد مایع درون دماسنج و نیز پایین‌تر از نقطه ی جوش آن باشد، که معمولاً دماسنج‌های الکلی دماهای ۰ تا +۱۰۰ درجه را می‌توانند نشان دهند، و برای اندازه‌گیری دماهای بالاتر باید از دماسنج‌های ترموکوپلی و آذرسنج‌ها استفاده کرد.

دماسنج عقربه ای:

دماسنج های عقربه ای از یک نشانگر فلزی در مقیاس دایره ای استفاده می کنند تا دما را اندازه گیری کند و نشان دهد. گیچ های دما دارای دو جز اصلی هستند که شامل سوزن و یک سنسور دما است. نحوه کار یک دماسنج عقربه ای به سنسور دماسنج آن بستگی دارد. قیمت دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی ارزان -برخی از این دماسنج ها بی متال و برخی دیگر الکلی یا جیوه ای هستند. در نوع بی متال از یک فلز حساس به دما که طول آن با تغییر دما تغییر می کند استفاده می گردد.

دماسنج نواری:

دماسنج نواری پلاستیکی (نوارهای پلاستیکی کوچکی که بر پیشانی کودک می زنند) قادرند میزان تب کودک را اندازه بگیرند اما خیلی دقیق نیستند. اگر نیاز به دانستن درجه حرارت واقعی بدن کودک باشد استفاده از دماسنج نواری پلاستیکی انتخاب مناسبی نیست. اما به دلیل سهولت در استفاده و قیمت مناسب گاها در خانه مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع دماسنج دیجیتال

دماسنج های دیجیتال تنوع بسیار زیادی دارند و  با توجه به نوع نمایشگر، نوع سنسور، میزان حساسیت و بازه ثبت دما دسته بندی میشوند. به طور مثال برخی دارای یک نمایشگر ال سی دی کوچک هستد و صفحه نمایش برخی دیگر بزرگ و قابل روئیت از فاصله دور است. برخی دارای سنسورهای دقیق صنعتی و برخی دیگر برای محیط کار و منزل مناسب هستند. برخی در دمای معمولی محیط کارایی دارند و برخی دیگر برای کوره های ذوب مواد و یا سردخانه ها استفاده می گردند. دسته بندی دماسنج های دیجیتال با وجود این گستردگی تنوع امکان پذیر نیست اما برخی از مهمترین نوع و پرمصرف در صنعت دماسنج های لیزری و دماسنج های دیواری می باشند.

دماسنج و رطوبت سنج دیجیتال همزمان

در اماکنی نظیر گلخانه ها، سردخانه ها، انبار، استخر و غیره نیاز است تا مدام دما و رطوبت محیط ثبت و نمایش داده شود تا کاربر بداند آیا میزان دما و یا رطوبت هوا از بازه استاندارد خارج شده است یا نه. در برخی نمایشگرهای دیجیتال دما و رطوبت امکان تعریف این بازه و تنظیم آن وجود دارد تا خود دستگاه بتواند در صورت خروج میزان عددی ثبت شده دما یا رطوبت محیط از مقدار حداقل و حداکثر تنظیم شده، کاربر را با یک بوق اخطار آگاه کند و یا حتی رله مخصوص به خنک کننده یا گرم کننده را وصل کند.

در نمایشگرهای دماسنج و رطوبت سنج همزمان می توان حتی دما و رطوبت چندین نقطه را نمایش داد. قیمت دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی ارزان -در اماکنی که فاصله محل اندازه گیری دما و رطوبت با محل نصب نمایشگر دماسنج و رطوبت سنج زیاد است بسته به فاصله و نوع سنسور می توان از سنسورهای بیسیم استفاده و یا حتی در فواصل کمتر سیم کشی نمود.

کاربرد دماسنج و رطوبت سنج در صنعت

در صنعت به وفور از دماسنج و رطوبت سنج استفاده می گردد. علاوه بر صنعت در علم پزشکی، در مجموعه های ورزشی، گلخانه و غیره استفاده می گردد. در زیر لیستی از اماکنی که انواع دماسنج و رطوبت سنج در آنها مورد استفاده قرار می گرید قرار داده شده است.

کارخانه جات و سالن های تولید

سالن های کشت قارچ و گلخانه ها

انبار و محل ذخیره سازی مواد خوراکی و دارو

سالن های مرغداری، دامداری، جوجه کشی و پرورش هر گونه دام و طیور

مجموعه های ورزسی از جمله استخر، سونا و جکوزی

قیمت دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی ارزان –  ما در این مقاله به موضوعات قیمت دماسنج و رطوبت سنج دستگاه جوجه کشی- رطوبت سنج خانگی ارزان- قیمت تب سنج دیجیتالی- دماسنج و رطوبت سنج صنعتی-  انواع رطوبت سنج- دماسنج و رطوبت سنج دیجیتال htc-1- دماسنج و رطوبت سنج گلخانه ای پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی ارزان را با 10 تا 30  % تخفیف فروش بدون واسطه تقدیم مشتریان خود نماییم. توصیه ما به شما عزیزان این است که حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه ازدماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی ارزان از هر فروشگاهی نمایید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان ما قبل ازخرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین میتوانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. این مجموعه همه روزه از ساعت 8 تا 20در خدمت شما بزرگواران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *