مطالب من

قیمت رله ssr سه فاز خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت رله ssr سه فاز خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

قیمت رله ssr سه فاز  خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع رله ssr سه فاز را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات معایب رله ssr- قیمت رله ssr تک فاز- قیمت رله جامد- سیم بندی رله ssr- هیت سینک سه فاز- قیمت ssr- نحوه تست ssr- رله خشککه تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

 قیمت رله ssr سه فاز فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان عرضه کننده و ارائه دهنده محصولات کمپانی تستو آلمان فعالیت دارد. ما در این مقاله به موضوعات متنوع معایب رله ssr- قیمت رله ssr تک فاز- قیمت رله جامد- سیم بندی رله ssr- هیت سینک سه فاز- قیمت ssr- نحوه تست ssr- رله خشکخواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولات خود را از جمله انواع رله ssr سه فاز باضمانت اصالت کالا و تضمین بالاترین کیفیت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد .

قیمت رله ssr سه فاز – فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک مفتخر است که در ارائه انواع رله ssr سه فاز در خدمت شما عزیزان باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد معایب رله ssr- قیمت رله ssr تک فاز- قیمت رله جامد- سیم بندی رله ssr- هیت سینک سه فاز- قیمت ssr- نحوه تست ssr- رله خشک با ما همراه باشید . ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود را برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم . شما هموطنان عزیز می توانید بدون دغدغه هر نوع برند از رله ssr سه فاز را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک انتخاب وخریداری نمایید، ما به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

 قیمت رله ssr سه فاز : رله ssr سه فاز را میتوانید از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای بسیار درخشان در عرضه و ارائه رله ssr سه فاز توانسته ایم این محصول را با قیمتی رقابتی قیمت رله ssr سه فاز به مشتریان ارائه نماییم.  

رله SSR چیست؟

رله حالت جامد، رله الکترونیکی، Solid State relay، رله بدون صدا، رله بدون نویز، رله اس اس آر و … همگی از نامهای این نوع رله های بی صدا می باشند. رله های حالت جامد متشکل از قطعه های نیمه هادی قدرت مانند تریستورها و ترانزیستورها و یا ترایاک برای تغییر جریان تا حدود صد آمپر می باشد. رله SSR شامل یک مدار فرمان و قدرت می باشد که در دو مدل تک فاز و سه فاز ساخته می شود و دارای انواع آنالوگ و دیجیتال است. رله ی حالت جامد یک کلید الکترونیکی است که به عنوان بخشی از یک سوئیچ (تعویض) الکترونیکی به حساب می آید. رله های حالت جامد دارای سرعت تعویض بالایی در مقایسه با رله های الکترومکانیکی می باشند و هیچگونه تماس فیزیکی برای فرسودگی ندارند.

داخل اس اس آر، روی هر تریستور ولتاژ کوچکی افت می‌کند. زمانی که اس اس آر تحریک می شود، مقاومت به سرعت و به شدت کاهش می یابد به طوری که موجب وصل خروجی می شود. مجموع این ولتاژ ها جریانی که یک اس اس ار می‌دهد را محدود می‌کند. به کمک رله ی اس اس آر جریان یا ولتاژ های مختلف را می توان کنترل کرد. با تریستور های پیشرفته تر، می‌توان به رله SSR ها با جریان بالا حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰۰ آمپر دست یافت، انواع آن به صورت تجاری قابل دسترس می باشند.

ساختار رله حالت جامد چگونه است؟

ساختار رله حالت جامد این گونه است که، دو پیچ بالای آن به عنوان ورودی و خروجی مدار قدرت و دو پیچ پایین آن مربوط به مدار فرمان می باشند. قیمت رله ssr سه فاز –  در حالت کلی اس اس ارها متشکل از یک ترمینال ورودی به عنوان فرمان و یک خروجی به عنوان کلید می باشند و معمولا به صورت کوپل نوری ساخته می‌شوند. معمولاعنصر فرستنده سیگنال کنترلی، به صورت نوریک دیود نوری و همچنین عنصر گیرنده که خروجی اس اس ار است، به صورت کلید عمل می‌کند و می‌تواند بر حسب جریان و سرعت کلید زنی، تریستور با ماسفت باشد.

در رله SSR دو بخش مدار فرمان و مدار قدرت، توسط یک ایزوله نوری (اپتوکوپلر) از هم جدا شده‌اند و برای سوییچ از نیمه هادی‌ها استفاده می گردد. نکته قابل توجه اینجاست که با توجه به بالا رفتن دما حین کار، امکان سوختن رله اس اس آر وجود دارد، بنابراین برای خنک شدن رله، معمولا آن را بر روی یک هیت سینک “Heat Sink”  نصب می‌کنند. درصورتیکه در جریان‌های پایین اجباری به استفاده از هیت سینک نمی باشد ولی در جریان‌های بالا به دلیل تولید حرارت زیاد و سوختن اس اس آر حتما باید از هیت سینک استفاده گردد.

کاربرد و نحوه عملکرد رله SSR چگونه است؟

رله SSR نمونه ای مدرن از کنتاکتور است که در اتوماسیون صنعتی plc ها، بار های مقاومتی و بار های سلف (موتور) کاربرد دارند. رله SSR  هم جهت کنترل درجه حرارت کاربرد دارد و هم جریان برق المنت را به گونه ای قطع و وصل می کند تا درجه حرارت مطلوب حاصل گردد. قیمت رله ssr سه فاز –  همچنین در هیترها، جایی که سوئیچینگ با تعداد بالا مورد نیاز باشد نیز کاربرد دارد. از رله حالت جامد به عنوان کنترل جهت حرکت یک موتور DC به کمک چهار SSR بسته شده به صورت پل ( H-Bridge)استفاده می گردد و یا جهت کنترل حرارت با خروجی پالس کنترل PIDاستفاده می شود.

قیمت رله ssr سه فاز –  در این مطلب به موضوعات معایب رله ssr- قیمت رله ssr تک فاز- قیمت رله جامد- سیم بندی رله ssr- هیت سینک سه فاز- قیمت ssr- نحوه تست ssr- رله خشک پرداختیم. باز هم تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله رله ssr سه فاز را با قیمتی رقابتی و بهترین خدمات پس از فروش تقدیم شما بزرگواران نماییم. خواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از رله ssr سه فاز را از هر شخص یا فروشگاهی کنید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. همچنین اگر سوال و ابهامی داشتید می توانید خارج از زمان کاری از طریق واتساپ با شماره 09120324393با ما درتماس باشید. هدف ما جلب رضایت کامل شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *