مطالب من

کنتاکت کمکی کلید حرارتی خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

کنتاکت کمکی کلید حرارتی خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

کنتاکت کمکی کلید حرارتی: خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع کلید حرارتی را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات کنتاکت کمکی کلید حرارتی اشنایدر- قیمت تیغه کمکی کلید حرارتی- کنتاکت کمکی کلید حرارتی هیوندای- کاتالوگ کلید حرارتی اشنایدر- نحوه کار کلید حرارتی- تفاوت کنترل بار و کلید حرارتی- مشخصات کلید حرارتی- جدول رنج کلید حرارتی اشنایدر که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

کنتاکت کمکی کلید حرارتی : فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران فعالیت دارد. در این مقاله به موضوعات کنتاکت کمکی کلید حرارتی اشنایدر- قیمت تیغه کمکی کلید حرارتی- کنتاکت کمکی کلید حرارتی هیوندای- کاتالوگ کلید حرارتی اشنایدر- نحوه کار کلید حرارتی- تفاوت کنترل بار و کلید حرارتی- مشخصات کلید حرارتی- جدول رنج کلید حرارتی اشنایدر خواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولات خود را از جمله انواع کلید حرارتی با ارسال سریع و پرداخت در محل تا 30 % تخفیف در اختیار شما عزیزان قرار می دهد .

کنتاکت کمکی کلید حرارتی – فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک همچنین مفتخر است که در ارائه انواع کلید حرارتی در خدمت شما عزیزان باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کنتاکت کمکی کلید حرارتی اشنایدر- قیمت تیغه کمکی کلید حرارتی- کنتاکت کمکی کلید حرارتی هیوندای- کاتالوگ کلید حرارتی اشنایدر- نحوه کار کلید حرارتی- تفاوت کنترل بار و کلید حرارتی- مشخصات کلید حرارتی- جدول رنج کلید حرارتی اشنایدر با ما همراه باشید . فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق ابهر الکتریک بزرگترین فروشگاه اینترنتی ابزار دقیق کشور همواره ارائه محصولات با کیفیت و اصلی را برای جلب رضایت مشتریان ، در اولویت فعالیت های خویش قرار داده و تمامی تجهیزات ابزار دقیق و اندازه گیری را با قیمت مناسب و پشتیبانی فنی، با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به همراه گارانتی اصالت کالا ارائه می دهد. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود را برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم . شما هموطنان عزیز می توانید با خیالی راحت و بدون دغدغه هر نوع برند ازکلید حرارتی را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک انتخاب وخریداری نمایید، ما به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

کنتاکت کمکی کلید حرارتی : کلید حرارتی را از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای درخشان در ارائه و عرضه کلید حرارتی توانسته است این محصول را با قیمتی رقابتی کلید حرارتی به مشتریان ارائه نماید.  

کلید حرارتی چیست؟

کلید حرارتی یا کلید محافظ موتور از جمله کلیدهایی است که زیر بار قابل می‌شود و برای روشن و خاموش کردن الکتروموتورهای تک فاز و سه فاز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کلید حرارتی چه تفاوتی با بیمتال دارد؟

عملکرد کلید حرارتی شبیه بیمتال است . کنتاکت کمکی کلید حرارتی –  اما تفاوت بین بیمتال و کلید حرارتی موجب شده که کلید حرارتی بهتر از بیمتال باشد و ضریب امنیت آن بیشتر از بیمتال است.

۱- بی متال مدار فرمان را قطع می‌کند ولی کلید حرارتی مستقیماً سه فاز مدار قدت را قطع می‌کند و باعث قطع شدن موتور می‌شود.

۲- کلید حرارتی از هر دو جریان حراتی و مغناطیسی محافظت می‌کند ولی بیمتال فقط از جریان حرارتی محافظت می‌کند.

جریان مغناطیسی و جریان حرارتی چیست و چه تفاوتی با هم دارند؟

زمانی که یک الکترو موتور در اثر تحمل بار اضافه جریانش بالا می‌رود موتور گرم می‌شود. کنتاکت کمکی کلید حرارتی –   که به این عمل می‌گویند بالا رفتن جریان حرارتی و وقتی الکتروموتور در اثر اتصال کوتاه بین دو فاز یا اتصال بدنه و فاز و یا فاز و نول و هر کدام از این موارد گرم می‌شود می‌گویند جریان مغناطیسی بالا رفته است.

مشخصات کلید حرارتی

۱- دارای شستی قطع و وصل یا کلید ۰-۱ ، برای کنترل دستی است.

۲- مانند بیمتال دارای درجه تنظیم جریان است (درجه آن را معمولاً ۱۰ درصد بیشتر از جریان نامی موتور تنظیم می‌شود)

۳- دارای کلید تست، برای تست سالم بودن کلید حرارتی است.

۴- دارای ۳ فاز قدرت است ورودی به برق و خروجی آن به موتو وصل می‌شود.

5- کلید حرارتی اشنایدر الکتریک در جریان‌های بین 0.1 تا 220 آمپر ساخته می‌شود.

6- امکان اتصال کنتاکت کمکی، کنتاکت خطا و رله شنت تریپ به کلید حرارتی اشنایدر الکتریک وجود دارد.

قابلیت‌های کلید حرارتی

۱- قابل قطع و وصل زیر بار است.

۲- قابلیت تنظیم دقیق آمپر در یک بازه را دارد.

۳- در صورت ایجاد اضافه بار موتور را مستقیم قطع می‌کند و نیاز به کنتاکتور جهت فرمان دادن ندارد.

کنتاکت کمکی کلید حرارتی –  در این مطلب به موضوعات کنتاکت کمکی کلید حرارتی اشنایدر- قیمت تیغه کمکی کلید حرارتی- کنتاکت کمکی کلید حرارتی هیوندای- کاتالوگ کلید حرارتی اشنایدر- نحوه کار کلید حرارتی- تفاوت کنترل بار و کلید حرارتی- مشخصات کلید حرارتی- جدول رنج کلید حرارتی اشنایدر پرداختیم. باز هم تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله کلید حرارتی را با قیمتی رقابتی و بهترین خدمات پس از فروش تقدیم شما بزرگواران نماییم. خواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از کلید حرارتی را از هر شخص یا فروشگاهی کنید با یکی از شماره های همراه ۰۹۱۰۱۴۱۴۶۲۹ – ۳۱۷۷۴-۰۵۱ در دفتر مشهد یا با شماره های ۲-۳۳۹۴۰۹۶۱-۰۲۱ در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. همچنین اگر سوال و ابهامی داشتید می توانید خارج از زمان کاری از طریق واتساپ ما درتماس باشید. هدف ما جلب رضایت کامل شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *