مطالب من

میگر هیوکی 3454

قیمت میگر هیوکی 3454 خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

تستر مقاومت عایق یک کیلو هیوکی Hioki 3454

میگر هیوکی 3454 یک دستگاه پرکاربرد و با کارایی بالا در اندازه‌گیری مقاومت عایق است. این تستر با داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد، به عنوان یک میگر یا تستر چاه ارت نیز شناخته می‌شود.

مشخصات فنی این تستر به شرح زیر است

قابلیت نمایش ماکزیمم داده: 4000
رنج ولتاژ تست: 250، 500 و 1000 ولت
رنج تست مقاومت عایقی: 40 اهم، 400 اهم، 4 کیلو اهم، 40 کیلو اهم، 400 کیلو اهم و 4 مگا اهم
صفحه نمایش جهت سهولت در قرائت
تخلیه اتوماتیک
سیم هشدار دهنده
سیستم ایمنی برای اندازه‌گیری ولتاژ بالا

میگر و کاربرد آن 

جهت اندازه گیری مقاومت عایق کابل و بررسی کيفيت آن ، تست جریان نشتی در ترانسفورماتورها، الکترو موتورها، سوئیچ ها و همچنین بررسی ضریب دی الکتریک مواد عایق از دستگاه میگر استفاده می گردد.

طرز کار با میگر

نحوه تست الکتروموتور، سیم پیچ موتور سه فاز و یا مقاومت عایقی کابل با استفاده از میگر دقیقا همانند اندازه گیری مقاومت توسط دستگاه اهم متر می باشد وجه تمایز میگر با اهم متر در ساخت ولتاژ مستقیم بسیار زیاد توسط میگر است، زیرا جهت اندازه گیری مقاومت عایقی با اهم بسیار بالا، نیاز به ولتاژ بالا است به همین دلیل به دستگاه میگر، مگا اهم متر نیز می گویند.

عایق مناسب و با کیفیت دارای مقاومت بسیار بالاست و برای تست عایق کابل نیاز به دستگاه میگر جهت تزریق ولتاژ بالا می باشد. در بعضی میگرها، ولتاژ اندازه گیری به 10 کیلو ولت و یا بیشتر نیز می رسد ولتاژ خروجی این نوع دستگاه ها، بین 50 ولت تا 10 کیلو ولت قابل انتخاب توسط کاربر است .

 

مزایای میگر های حرفه ای و پیشرفته در تست عایق کابل 

از مزایای میگرهای حرفه ای در تست عایق کابل می توان به ویژگی های مختلف نام برد دقت بالا ،پایداری دقت در دراز مدت، قابلیت اندازه گیری مقدار DAR مخفف Dielectric absorption Ratio و همچنین PI  مخفف  Polarization Index ، قابلیت اتصال به کامپیوتر جهت ذخیره نمودن نمونه های تست و بررسی مجدد آن می توان نام برد.

منبع تولید ولتاژ در میگر های نسل جدید چیست؟

جهت تولید ولتاژ در میگرهای قدیمی عموما از ژنراتور های دستی و یا وسیله ای چرخان به نام هندل استفاده می شد اما منبع ولتاژ مورد نیاز میگر های نسل جدید توسط باطری و یا استفاده از یک منبع تغذیه 12 ولت می باشد.

دستگاه میگر ولتاژ DC را به کمک نوسان ساز ها تبدیل به AC وسپس به کمک ترانسفورماتور، ولتاژ سینوسی تولید شده را به مقداردلخواه افزایش داده و توسط یکسوسازها به ولتاژ مستقیم تبدیل نموده تا مورد استفاده کاربر قرار گیرد.

تفاوت ارت سنج با میگر چیست؟

فرق ارت سنج با میگر در این است که ارت سنج مقدار مقاومت زمین که در محدوده چند اهم است را اندازه گیری می کند، در صورتی که میگر برای اندازه گیری مقاومت عایق کابل و همچنین مقاومت های بسیار بیشتر از مگا اهم استفاده می شود. درباره تفاوت ارت سنج با میگر میتوان گفت میگر جهت اندازه گیری مقاومت عایقی است در حالی که ارت سنج جهت اندازه گیری مقاومت الکترود و خاک در سیستم اتصال زمین بکار برده می شود.

نکات ایمنی هنگام کار با میگر

در زمان تست عایق کابل توسط تستر مقاومت عایقی می بایست از قطع بودن کامل برق اطمینان حاصل کرد و پس از آزمایش عدم وجود ولتاژ در مدار و رعایت کامل موارد ایمنی مانند استفاده از دست کش عایقی و انتخاب ولتاژ مناسب، تست کابل را شروع کرد.

قیمت میگر هیوکی 3454 خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

در این مطلب به موضوعات طرز کار با میگر دیجیتال هیوکی- میگر هیوکی 3454- میگر تست ارت- قیمت میگر هیوکی 3454- میگر دیجیتال- انواع میگر هیوکی- آمپرمتر هیوکی 3288 20- میگر برقی پرداختیم. باز هم تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله میگر هیوکی 3454 را با قیمتی رقابتی و بهترین خدمات پس از فروش تقدیم شما بزرگواران نماییم. خواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از میگر هیوکی 3454 را از هر شخص یا فروشگاهی کنید با یکی از شماره های8-37139607- 0910414329-31774  در دفتر مشهد یا با شماره های 33940961-021یا 33940962-021 در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید. همچنین اگر سوال و ابهامی داشتید می توانید خارج از زمان کاری از طریق واتساپ با شماره 09120324393با ما درتماس باشید. هدف ما جلب رضایت کامل شماست.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *