مطالب من

پراب مولتی متر هیوکی خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

پراب مولتی متر هیوکی خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | ابهرالکتریک

پراب مولتی متر هیوکی : خرید تا 30 % تخفیف و فروش عمده جزئی و حراج | فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع پراب مولتی متر را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. در این مقاله به موضوعات پراب مولتی متر هیوکی 9207- Hioki 3280 10 قیمت- قیمت مولتی متر هیوکی- پراب مولتی متر هیوکی 3280- قیمت مولتی متر هیوکی 3282-  مولتی متر هیوکی ۳۲۸۰- پراب هیوکی که تخصص فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک می باشد خواهیم پرداخت.

 پراب مولتی متر هیوکی : فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک به عنوان مرجع کامل تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق و همچنین به عنوان معتبرترین فروشگاه های اینترنتی فعالیت دارد. ما در این مقاله به موضوعات متنوع پراب مولتی متر هیوکی 9207- Hioki 3280 10 قیمت- قیمت مولتی متر هیوکی- پراب مولتی متر هیوکی 3280- قیمت مولتی متر هیوکی 3282-  مولتی متر هیوکی ۳۲۸۰- پراب هیوکی خواهیم پرداخت . فروشگاه بزرگ اینترنتی ابهر الکتریک کلیه محصولات خود را از جمله انواع پراب مولتی متر باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد .

پراب مولتی متر هیوکی – فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک همچنین مفتخر است که در ارائه انواع پراب مولتی متر در خدمت شما بزرگواران باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پراب مولتی متر هیوکی 9207- Hioki 3280 10 قیمت- قیمت مولتی متر هیوکی- پراب مولتی متر هیوکی 3280- قیمت مولتی متر هیوکی 3282-  مولتی متر هیوکی ۳۲۸۰- پراب هیوکی با ما همراه باشید . ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم . شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از پراب مولتی متر  را در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین اصالت کالا و مناسبترین قیمت در بازار را خواهیم داد.   

پراب مولتی متر هیوکی :  پراب مولتی متر را میتوانید از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خرید نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک با سابقه ای بسیار درخشان در تهیه و پخش پراب مولتی متر توانسته ایم مناسبترین  قیمت پراب مولتی متر  را به مشتریان ارائه نماییم.  

مولتی متر

مولتی‌متر از اساسی‌ترین ابزار اندازه گیری در دو نوع آنالوگ (عقربه ای) و دیجیتال است که در کارگاه، تعمیرگاه و یا آزمایشگاه برق یافت می‌شود.

یک مولتی‌متر از قسمت‌های زیر تشکیل شده است:

صفحه دیجیتال (نمایشگر)

دستگیره انتخاب یا سلکتوربرای اندازه‌گیری (ولتاژ، جریان و مقاومت)

ترمینال‌ها (پروب ها) یک مولتی‌متر دارای دو پراب است

دکمه‌های تنظیم کننده

کمیت الکتریکی مورد نظر برای اندازه‌گیری است . پراب مولتی متر هیوکی –  محدوده آن را می‌توان بوسیله یک سلکتور قابل چرخش انتخاب کرد.

نکات اندازه‌گیری ولتاژ بوسیله مولتی متر

برای اندازه‌گیری ولتاژ باید مولتی‌متر را به صورت موازی با قطعه‌ای متصل کنید که می‌خواهید ولتاژ آن را اندازه بگیرید.

حتما یکی از پراب‌ها را به پورت VΩ متصل می‌کنیم سر دیگر پراب را به سر مثبت قطعه که جریان از آن خارج می‌شود، متصل کنید. پراب دیگر را به پورت COM مولتی متر وصل کنید و سر دیگر آن را به پایه منفی قطعه متصل کنید.

برای اندازه گیری ولتاژ DC حالت V با یک خط راست را انتخاب می‌کنید.

برای اندازه گیری ولتا‌ژ AC سلکتور را درحالت V با خط موج دار انتخاب کنید.

اندازه‌گیری جریان

برای اندازه‌گیری جریان باید مولتی‌متر را به صورت سری در مدار متصل کرد. برای اتصال مولتی‌متر به صورت سری، باید پراب قرمز را به پایه یکی از عناصر و پراب مشکی را به پایه عنصر مجاور آن وصل کنیم. پراب مولتی متر هیوکی – مولتی متر در مد اندازه‌گیری جریان مانند یک سیم در مدار عمل می‌کند. در صورتی که مولتی‌متر قطع شود، جریان مدار قطع شده و مدار کار نخواهد کرد.

حتما یکی از پراب‌ها را به پورت μA یا mA متصل می‌کنیم. پراب دوم را به پورت COM مولتی متر وصل کنید.

اندازه‌گیری مقاومت

برای اندازه‌گیری مقاومت، پراب قرمز را به پورت VmA وصل کنید و سلکتور را روی مقاومت Ω متصل کنید. حال پراب‌ها را به پایه‌های مقاومت متصل کنید. ترتیب اتصال پایه‌ها تاثیری در اندازه‌گیری نخواهد داشت. پروب سیاه را به پورت COM مولتی متر وصل کنید.

پراب مولتی متر هیوکی –  ما در این مقاله به موضوعات پراب مولتی متر هیوکی 9207- Hioki 3280 10 قیمت- قیمت مولتی متر هیوکی- پراب مولتی متر هیوکی 3280- قیمت مولتی متر هیوکی 3282-  مولتی متر هیوکی ۳۲۸۰- پراب هیوکی پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می کنیم که ما در فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله پراب مولتی متر را با مناسبترین قیمت و تضمین اصالت کالا در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان گرامی نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از پراب مولتی متر را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های همراه ۰۹۱۰۱۴۱۴۶۲۹ – ۳۱۷۷۴-۰۵۱ در دفتر مشهد یا با شماره های ۲-۳۳۹۴۰۹۶۱-۰۲۱ در دفتر تهران تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.همچنین میتوانید از طریق ایمیل سازمانی  info@abhar-electric.ir باما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *